2007年8月29日 星期三

梅菜炆排骨+ 番茄燴金菇 (附食譜)

8:30 對我來說就是一個奇怪的時間

上星期五 (24/8) 放假. 原本諗住整麵包. 點知訓咗成日覺.冇整到

夜晚又玩煮飯仔. 媽媽話煮咗薯仔炆雞 . 拎咗俾我. 咁我可以煮少dd .又可以帶飯



媽媽煮的.好味道!!

另外一碟就係梅菜炆排骨
meat.大蚊 同sweetcat 都煮過 .我就跟咗黎整
味道都不錯.但可能棵梅菜浸得唔夠耐. 碟餸咸咗少少 .排骨唔夠淋 .但送埋飯都ok

但原來梅菜係有分甜同咸ga .我係街市求其拿一棵.個阿姐就話我聽: 呢d 咸ga 喎! 你係咪要甜梅菜呀? (可能一睇我個樣就知我唔識野) .  咸的梅菜究竟會用來整咩野食呢?? 我問媽媽佢都話唔知喎!!

食譜我不打了,自己去佢地度睇la. 按此 大蚊煮的梅菜炆排骨sweetcat煮的梅菜炆排骨

至於
番茄燴金菇. 冇記錯的話個食譜應該係肥媽的其中一本食譜.但邊一本就忘記了!

我個人認為落多少少黑椒會更好味.

至於點解我話8:30係一個奇怪時間
係因為平時我放工番到去已經七點幾. 若我真係要煮. 好多時都係8:30先開到飯

但呢日放假ma .己經早咗開始煮.
8點鐘熄火上碟. yeah !! 開飯途中. 突然先發覺自己居然冇煮飯.
(呢個時候仲同貓豬講緊電話...)
我就係太著緊d 餸. 居然原全忘記. 唔係唔記得按飯制. 係直情連米都冇洗

接著先拿拿聲煮飯 ,oh .........又係8:30 先有得食

唔通我打唔破8:30 開飯呢個宿命

番茄燴金菇             食譜

材料:
金菇                         2包 (去莖,洗淨)
洋蔥                         半個 (切粒)
番茄                         2個 (切粒)
蒜茸                         1茶匙
乾蔥                         1粒 (去衣,拍爛) (但我冇落)
橄欖油                     1湯匙 (我用番普通的芥花籽油)
牛油                         10 g

調味料:
茄膏                         1湯匙 (我用茄汁咋)
鹽                             半茶匙
黑胡椒碎                 少許
雞粉                         少許

做法:
1. 先將洋蔥粒、乾蔥及橄欖油放於一鍋內爆香,再加入蒜茸、牛油及番茄爆炒,
    下調味料炒勻。

2. 下金菇煮至熟,即成。

 

 


9 則留言:

  1. 你就好啦, 有媽媽煮飯比你食同可以帶飯.....我一星期差不多食足六日飯盒呀

    回覆刪除
  2. 下次記得第一件事係洗米煲飯呀~

    回覆刪除
  3. 番茄燴金菇..呢個好開胃呀

    回覆刪除
  4. haha! 這星期,你個blog都有多野食,好開心呀!

    回覆刪除
  5. 只食餸都可以

    回覆刪除
  6. 你寫還寫丫... 關我咩事o者...

    回覆刪除
  7. 唔錯唔錯~媽媽真好~萬歲~
     

    回覆刪除
  8. 哈哈...大頭蝦,又會唔記得洗米嘅 番茄燴金菇好有創意喎

    回覆刪除