2007年8月16日 星期四

伯爵紅茶雪芳蛋糕

呢個蛋糕係我姑姐叫我教佢整ga.因為佢想送俾朋友生日


我只有星期六得閒.但佢又要隔一天到星期一先可以拎俾佢

由於天氣熱.我就唔建議整凍餅或芝士蛋糕la.驚易溶又怕變壞

雪芳蛋糕穩穩陣陣就最好

伯爵紅茶我都係第一次整咋.因為之前都唔知係邊度有呢d 茶葉買
但後來係百佳居然見到有喎!!仲唔拿拿聲買定番屋企做儲貨咩 !!

今次就可以用得上la

我把多了的蛋漿倒了去鬆餅紙杯. 又可給瑩瑩做早餐.自己又可試味

我覺得味道都幾好
.而且有少少茶葉.仲有少少 咬口添!!

唔知姑姐的朋友收唔收貨呢?


4 則留言:

  1. haha!我又係第一個留言俾你的人!正! 個蛋糕好軟綿綿咁,我想坐係個圈中間埃住,正!

    回覆刪除
  2. 一睇就知茶味好香濃呢!等我又試下買d伯爵茶包整野先

    回覆刪除
  3. 又真係整得幾靚喎 ~ 我好耐冇開爐焗餅lu €€€ 因為天氣好熱 € 哈哈

    回覆刪除
  4. d茶葉吞得落肚嗎??

    回覆刪除