2007年8月1日 星期三

公仔 B

昨天 31/7 去了MEGA BOX 睇哈利波特和行街街 .好開心呀!! 雖然唔係買咗D 咩.但就好滿足

之後4:30pm食完TEA (其實係lunch ),我怕會撞放工時間好多人,話不如行埋德福先走
次次和榮榮行宜家都好開心ga.咩都拎黎玩 ,但唔買. 哈哈


途中.榮榮入咗零食物語,我係出面等,見到對面鋪頭(Precious Memory)
有d 貓公仔幾得意. (但一睇就知唔況平
)

便入內睇睇. 點知俾我見到個公仔勁似麻甩b 呀!!!

最後左睇右睇之後,我決定買呢一個.因為同我地張麻甩hse 成立相的阿b 好似 (雖然阿b 那時剪咗頭髮)
大家睇睇 (但好幾個朋友都話似ga)

但呢個公仔要

$150. 所以我只捨得買一個咋 (
即時入會有九折)
下次出糧再買埋下圖粉藍色呢個. (原本我是睇中呢個先)

佢仲有好多款色ga.

有興趣可去呢度睇睇

www.pmshop.jp 


14 則留言:

  1. WAH!唔係講笑,真係勁似,特別係和服個張,睇到我呆左,你快d幫呀b檀返copyright,唔係蝕左呀!hahaha!!!

    回覆刪除
  2. 佢個髮型真係好似丫~正

    回覆刪除
  3. 真係同個幅相一模一樣咁,其他都好似呀,下個月出糧好快D買埋另一個喇

    回覆刪除
  4. 麻甩B同邊個結婚呀?

    回覆刪除
  5. 碧碧, 是邊度買架?  

    回覆刪除
  6. 又真係好似呀!! 呢個BB公仔又真係好得意喎 快D買齊哂喇 唔好等太耐呀 一陣無哂貨就慘慘

    回覆刪除
  7. 個公仔同阿b真係幾似樣喎....

    回覆刪除
  8. 我來啦,個公仔同阿b真系好似呀!

    回覆刪除
  9. hello 多謝黎探我的貓貓 係丫,个公仔同你位公子好似样!!我之前都有行過Mega Box,不過好多shop都末開

    回覆刪除
  10. 我都買咗對結婚嘅送俾人, 不過呢間 shop 有樣搞笑嘢, 開頭 sales 講話俾百幾蚊可以做會員, 我見有排都未回本所以拒絕咗, 但係之後我用張白金咭埋單, 佢又話可以 offer 到免費入會兼即時有九折~(咁講如果我當初俾百幾蚊入會未好 *@* 豬)

    回覆刪除