2007年8月12日 星期日

低B 芝士波

標題中的低B 說的是我自己....

這是一個失敗的傑作

話說我跟著麻糬預拌粉包裝袋上的食譜..上面寫著要芝士ma...我想到不想.....居然走去下了忌廉芝士

(低b原因是因為我唔太食牛奶芝士類食品
milk,所以便沒有吃過在街買的芝士波波. 唔知佢係咩味)


當我在攪拌中.我覺得好像有點奇怪.....便拿拿聲上網查一查...
才發現原來下的應該是車打芝士....oh..

不過.我已經攪拌完了.便都放入焗爐睇下會係咩效果囉!!cooking

焗的時候見到佢好似d 日本年糕咁漲起

到試味時, 榮榮說是空心的..而且原全沒有味道.....淡淡淡



其實就咁睇張相都幾靚ga.可惜味道並唔起

"睇" 出來的
有冇覺得d 芝士波波個樣有d ......咸濕  哈哈!!


18 則留言:

  1. hahahahahahaha 整大d丫嘛 !!!!

    回覆刪除
  2. 確是有點......不雅

    回覆刪除
  3. 唔夠實 ?個Look ok喎!

    回覆刪除
  4. 真係 .... 有點特別啊!

    回覆刪除
  5. 你又真係傻得幾可愛的 ^.^

    回覆刪除
  6. 哈哈..我都覺得有少少咸咸地喎

    回覆刪除
  7. 咸濕 ..... e.......我鐘意丫

    回覆刪除
  8. 真係有d咸濕喎 有d似麻薯波波呢

    回覆刪除
  9. 你整o個時個心諗緊咩, 整出o黎咪係咩囉...

    回覆刪除
  10. 單睇外形,男士同bb應該好鍾意食...

    回覆刪除
  11. 芝士我鐘意呀...正...不過講落果樣又真係有小小咸咸地喎...HEHE...

    回覆刪除
  12. 救救3貓B http://hk.myblog.yahoo.com/joanneho212/article?mid=4227&prev=-1&next=4172

    回覆刪除
  13. haha!睇完個名之後,覺得好好笑,再睇落去,你話個樣有d咸濕,好好笑呀!我睇到的時候自己係度傻笑!

    回覆刪除
  14. 忌廉芝士都我要整都幾特別

    回覆刪除
  15. 真係有 d 咸濕 wor, 分開佢放會好 d~ 之後你點處置佢地? 塞 d ice cream 入去應該幾好味~

    回覆刪除
  16. 個樣真係呃到人呀~~haha 下次用車打cheese一定好好味的

    回覆刪除