2007年8月24日 星期五

白咖喱魚柳+青咖喱豬肉

上星期六 (18/8) 同maggie 一齊去咗師傅度學呢兩款咖喱.

青咖喱都還可以在超市買到咖喱醬.但白咖喱就冇見過

好鍾意食沙嗲王的白咖喱豬扒飯. 所以就好想學la

做法原來唔太難. 但口味呢d 野始終人人不同
師傅做的口味比較淡. 因為要就番咁多人. 但學識咗做法.番屋企就可以自己慢慢調味.調到啱自己口味為止

因為夜晚學. 無理由咁夜仲食野.所以留番第二日食
個魚柳我分開咗打包.番屋企就用焗爐叮番脆.白咖喱當然係配飯la


至於青咖喱.雖然我已下了五片青辣椒
.當場試味以為夠辣.但原來還是不夠. (但隻隻辣椒的辣度都唔同.下次不能用此作標準.一定要試味先得)

原本想配麵包.但係OK便利店 居然要3蚊一個豬仔包

Bread. 似乎好唔抵
去百佳兜個圈.見到呢隻薄餅特價17蚊兩包 (一包五片) ,番去煎兩煎就食得.算係ok 好味


青咖喱入面有D矮瓜仔(圓形的). 我食咗一舊還是敏感 , 個口入面會痕!!
平時食紫色那些矮瓜
我都會咁 .諗住試下呢D新野. 點知都一樣.
師傅話下次可以試下刨咗D 皮. 可能會好D



 


9 則留言:

  1. 白咖哩醬真係無見過呀~~要用d咩特別材料的?要唔要椰漿? 一款咖哩配飯,一款配薄餅,真係識嘆呢!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食白咖哩呀!

    回覆刪除
  3. 白咖哩,正呀

    回覆刪除
  4. 白咖喱...正呀....沙嗲王0既白咖喱豬扒都好好食架...

    回覆刪除
  5. 個樣好正呀,不過好似好難係家中整咁。

    回覆刪除
  6. 我好少食白咖哩,都好想試o下!!

    回覆刪除
  7. 你真係幾叻女呵

    回覆刪除
  8. hi,我喺網到搵邊到有白咖喱粉賣,跟住睇到你個blog lu,我頭先去完街市既泰國雜貨舖,佢話無白咖喱醬/粉架,佢話只要用椰汁、水、香茅、檸檬葉同南薑就煮到啦喎,但係我買完後,諗諗下,咁咪無辣味,睇人地講,話煮白咖喱要加白咖喱粉,超市又唔見有,好難買呀,究竟你d白咖喱點整架?
    [版主回覆11/03/2007 00:22:00]因為我係出面學.食譜不會公開的
    但的確係白咖喱粉. 街市個人講得啱.大概都係呢d 材料就可以整到.
    而白咖喱真係冇辣味ga

    回覆刪除
  9. Boo Boo 位於銅鑼環糖街銅鑼環中心對面的印尼雜貨舖好似有白咖喱粉賣, please try............

    回覆刪除