2007年8月23日 星期四

長隆歡樂世界~13,14/8/07


八月中(13-14/8/2007)和幾個同事返咗大陸玩呀!! 我地講咗成年ga la .終於去得成la

其實我地去邊都冇所謂.重要係我地四個一齊去. 咁去邊其實我地都會好開心

點解今次唔去新開的水上樂園. 原因係唔想拎多件泳衣

. haha

我地係跟d 普通ge 兩天團,連埋小費才199.包三正餐一早餐. 所以不要要求太高了

歡樂世界門票是要自己另外購買的 $160. 連埋夜晚的馬戲 套票就$210
(下次跟團唔好幫導遊買.我地就係咁每人蝕咗$50 ,因分開買. 馬戲要$100.蝕死!!)

機動遊戲相當刺激

其中呢個u 型滑板都幾好玩. 但坐上去比係下面睇.居然冇咁驚

當然要影下合照先la .(叫人幫我地影.那個女人唔知點解打斜部機黎影.唔通佢覺得咁靚d )

睇完馬戲. 係門口影張相留念 (馬戲真係相當精彩)

因為今日好早食飯. (六點左右) .所以回到酒店.emily 和carmen 便已經好餓了
唯有四個女仔 好驚咁過馬路(平時個個都有男友拖住ma).走去對面間士多度買杯麵

康師傅果然好味

第二日的行程全部都是購物.其實我都冇所謂.因為未去過.當見識吓啫!!
d貨品你覺得有需要咪買law.人地都迫唔到我地ge


我地今日食得勁多野
. 當中包括乳鴿. 要$28隻.好貴.不過真係好好味喎!
好壯觀


有一個地方叫雲錦布衣. 佢地之前個個都去過.話d 人講野好好笑ga .
但我今次就只係馬馬地好笑囉! 真唔抵!
係那兒見到一隻小狗在睡覺.好嘆咁! 好可愛

其他的合照 .個樣縮得好細. 係因為天氣太熱,個個都油頭粉面咁 .好樣衰
(塊面咁油.我驚你地黎索呀 !!哈哈)


但唔知係咪內地的人都冇聽過劉德華講"今時今日.咁ge服務態度係唔得ga"

我地係個歡樂世界居然俾人鬧咗幾次.仲要係d 服務人員鬧你喎!

勁差law.人地唔明或睇唔見.就鬧我地並唔係話番俾你聽ga

可能呢d係文化上的差異

到番黎羅湖買杯麵都被人罵ga.第一間铺冇我想要的味道. 我咪問埋隔離一間.
點知就話我好問完佢又問隔離喎!!

你話係咪離譜先? 問下都唔得咩?  真係低鬼能

兩日好快就過咗.希望我地下次可以再一齊去旅行la
其他周圍影的相片.



 


13 則留言:

  1. 我復活節時都有去過呀,不過唔係跟團. u 型個個我都有玩,好刺激呢 ! 我最like係大鐵錘同埋電單車型個個..

    回覆刪除
  2. 我又想去呀...

    回覆刪除
  3. Christina 小魚仔2007年8月24日 凌晨2:59

    D 節目好豐富喎 !! 之前EDDIE都有叫我去玩 。

    回覆刪除
  4. 喂 ! 你 d 相 的 template 咁得意....點整架 ?

    回覆刪除
  5. hey~~ 我4/8都去咗長隆呀!!! 不過正正係你無去的水上樂園!(即日來回)都好好玩呀!! 好刺激架!!! 不過人好多!!! 第一次見咁多人穿着泳衣呀、比堅尼呀..... 通街走!!!! 大部分時間花係排隊上!!!

    回覆刪除
  6. U型嗰個我唔敢玩~我有玩嗰2個過山車呀~~~

    回覆刪除
  7. 機動果個得幾條線"lun"住咁 好得人驚吓

    回覆刪除
  8. Wow...節目豐富...得明Relax吓...又真係幾爽嫁...

    回覆刪除
  9. WAH!你整得勁靚呀!好有心機!

    回覆刪除
  10. wa~~近排咁多意外...您敢玩機動玩戲!?

    回覆刪除
  11. 你D相整得好靚呀,你好有心機整你個BLOG,我就好求奇啦

    回覆刪除
  12. 國內的服務態度真的有待改進。

    回覆刪除
  13. 成班上晒去, 唔洗做呀

    回覆刪除