2007年8月15日 星期三

紅色炸彈~簡仲威先生

都話今年係金豬年

.勁多人結婚呀!! Wedding
點都避唔過被炸嘅命運
(被炸日期: 11/8/07 星期六)

今次呢位係學校的老師~簡sir.
Wedding

講真係呢間學校做咗咁多年.都係
第一次出席老師嘅婚宴咋!! 咁就知我平時幾"度"啦!!慳得就慳..

(簡老師: 我真係好俾面你ga .過年記得識做la
)

今次有好多老師出席.(校長.副校呢D高層都有去),加埋都有成四圍枱 . 有點似學校活動咁呢!!

 

到臨尾先可以和新人影張相

係食飯中途我地都未有機會同新郎影相.
我地無無聊聊唯有食食下走出門口 同張相影住先


可能我地呢d 小職員..坐嘅位置係一條大柱後面.咩都睇唔到呀!!
我極其量都係見到男方嘅爸爸. 下次真係要打穿條柱
先得
睇唔到新人.唯有自己玩住先
cat
全女班

今次係黃埔博藝會飲.d 野食都幾好味喎!!而我地個枱得九個人咋.可以食多d
臨尾我,carmen 同 emily 仲打包埋d 橙走 添!! (唔好蝕呀ma)

wedding最後.都係度恭祝佢地白頭到老.快d 生個b 戴番黎俾我地玩..

我地個個都湊過麻甩b ,好有經驗ga la.
仲達

ISO 900B  標準. 絶對可以放心


7 則留言:

  1. ISO 900B 有無cert.証明先! 我好怕去"飲"...所以我直頭拒絕d紅色炸蛋~~好似好衰lor~

    回覆刪除
  2. haha!寫得好生鬼呀!不過雖然被人炸,但個晚都好開心.

    回覆刪除
  3. 紅色炸彈 怕怕

    回覆刪除
  4. 點解唔見PATPAT~~

    回覆刪除
  5. 其實簡SIR既老婆係唔係本校老師黎GA~

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2007年8月17日 凌晨2:15

    So many co-workers went with you, I'm sure you weren't bored! I wish I had weddings to attend, but for some reason, no one is getting married!

    回覆刪除
  7. 請埋高層去呀, 都幾俾面喎 我下年應該有2封炸蛋..不過好快又會俾番佢地

    回覆刪除