2007年8月5日 星期日

火腿蔥包~舊作



呢排見人整花卷.好似好好味

呢個包都類似花卷咁,都係有火腿+蔥,一樣咁好味喎!
原本以為好快攪掂,但唔記得咗要等發酵,由9:00整到12:00先出爐
眼訓死


而我自己比較鍾意食多d火腿呢!! 下次再下多d


(餡料的蔥同火腿要先用少少雞粉同麻油撈勻!! )


《專業麵包製作》


根粉               200g
砂糖               30g
奶粉               6g
依士               3g
溫水               100g
牛油               25g
蛋                   30g
鹽                    1g


餡料
火腿               50g
蔥                   10g
雞粉,麻油      少許


基本麵糰→發酵→分4個→鬆弛→放上餡料(做型)→發酵→塗蛋漿→190c, 焗15分鐘


9 則留言:

  1. 我好鍾意食呢款(有芝士個隻)..好好味, 因為成個包都有"咸"野食..唔使d麵包咁, 得中間先有得野食..哈

    回覆刪除
  2. 好鬼屎吸引呀...我好多時早餐都會食呢個包嫁..唔該整個黎聽日早餐丫..Yummy..

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意食呢種包,同埋有白汁碎蛋的包.正!!!

    回覆刪除
  4. 可唔可以教我整呀 !Thanks!

    回覆刪除
  5. 自家製落足料, 好吸引 wow~

    回覆刪除
  6. 好正呀,呢隻包有蔥同火腿,咸咸地好冶味!

    回覆刪除
  7. 你整d包都幾得架喎!!

    回覆刪除
  8. 自己整架,好得喎

    回覆刪除