2007年8月29日 星期三

朱古力芝士凍餅



 

呢個蛋糕用不同的食譜整了兩次

第一次成功了.不過.評語是芝士味太濃, 比較漏. (我冇食過的.因為係俾bf 拎返工)
呢款我下了250g 芝士

個happy birthday 字又係灑到變咗凸字
但麵包超人就好靚 (好想買多幾款公仔模)

第二次也算叫做成功吧! 係樣衰d 囉! 因為中間我加放了一塊蛋糕 . 上面的那個只係得餅底
可能係心急或個漿太稀. 塊蛋糕浮翻上黎. 點篤都篤唔番入去了

攪到好核突.不過我自己食的. 咁就由佢la  . 但朱古力味好似唔夠.(可能自己鍾意食濃d)


但都幾好味 !!
還分了半個
俾小魚仔. 佢話唔介意個蛋糕核突喎!! 呵呵!

樣衰朱屎蛋糕


而整呢個核凸版的同一天. 其實亦同carmen 試緊另一樣野
就係素食魚膠粉la .要成$35 ga .得4包仔. 貴死人 (但有朋友食素.都冇法la)

但我真係唔係好識用.佢話每一包最少要加200ml 凍水. 然後加熱就再用係自己的食譜上
200ml喎!! 咁多水. 但都唯有跟住試下la

結果.....當然係失敗咗la

.凝固得少少. 雪咗兩個幾鐘. 畢落去好似雪糕咁....食落口似食麥皮添呀!

因為之前d 朱古力整錯咗. 用多咗時間.攪到 d 魚膠係個煲度凝固咗. 你地睇下個樣就係咁.

你地有冇人試過呢隻野. 俾d tips 我呀?



8 則留言:

  1. 嗯.. 呢個問題真係諗爆頭都未諗到...

    回覆刪除
  2. 我唔識灑字喎~可唔可以講吓個秘訣?

    回覆刪除
  3. 今朝一起身,細佬唔見左! 應該係從天台窗口走左出去! 細佬從未試過走出街的,好擔心呀!!! 各位住西貢市中心的朋友請留意一下, 如發現細佬,請立刻通知我! 感激不盡!!! 細佬仔: 英國短毛,灰色,一隻眼黃色,一隻眼橙色,一歲半,已絕育。      

    回覆刪除
  4. 唔該晒你呀 ~ 我仲以為你唔記得咗添.

    回覆刪除
  5. 素魚膠粉...第一次聽...

    回覆刪除
  6. 素魚膠粉真係未聽過喎...

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2007年8月30日 清晨5:21

    I hate using gelatin because I always have trouble with it too!

    回覆刪除
  8. 好似唔駛焗爐喎

    回覆刪除