2007年8月17日 星期五

Farewell 娟娟~ 家傳滬曉

今年度有個同事要離開我們la. 她因為要去讀書~繼續學業呢!!


我們為了給她驚喜

.事先叫carmen約她去街.然後我們便在飯店等她.
不過呢!!到見到我們的時候.她的樣子卻沒什麼似的.....不過佢個人就係咁,唔會好表露出黎
佢話其實佢內心好驚喜ga
.但第一下我地仲以為佢扮野tim. 哈哈


呢晚.又係非常開心啦!!次次同佢地食飯.

塊面都會笑到好痛ga !
雖然日日都對住.但都有說不完的話題. 我會好好珍惜我地嘅友誼ga !


第二次黎 呢間飯店. 一樣咁好味喎!!  而且仲俾咗個廂房我地添!! 勁正!


但book 枱時.已話 8:15分就要還枱. 所以我地唯有早點吃 .6:00就到達.


七個女仔叫咗9個餸 (小籠包係兩籠,計埋就10個啦) 但我地都食得哂喎!! 真係大食到呢.....



你食唔食得哂呀? 
(唔該哂阿pat 幫我影哂d 野食. 平時佢地唔係咁興影食物.而我呢晚又冇拎相機)


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13738



當然唔少得大家的合照啦!! 個個都影張留念下先


開 開 心 心 大 合 照



食完飯先八點. 我地當然未傾夠la.再去apm 的Foodcourt食雪糕.


之前.我地先入咗三聯.我介紹佢地睇《我的低能之道》.呢本書真係勁好笑ga .勁有共嗚

無聊的我們係書局都影一餐
雖然我只係見到少少個頭.但好明顯忍唔到笑.俾人話我唔專業...





今日係我個blog 一周年啦!

係呢度仲識咗好幾位朋友(
呢個真係一個大bouns呢!).

而且又係度同大家分享咗好多事.真係好開


黎緊希望都會繼續寫好個blog.同埋識到更多朋友仔啦!

謝謝你們




11 則留言:

  1. ^^你d相整得好靚呀,係唔係有個特別軟件整,如果我用photoimpact整,張相就好大容量。

    回覆刪除
  2. 雖然我都有整d相上個blog,但就冇你整得咁靚啦,我果d就整得好求奇啦>_<

    回覆刪除
  3. 希望你寫多 d  blog

    回覆刪除
  4. 我每次都會笑到個口大左幾吋呀,嘩哈哈

    回覆刪除
  5. 恭喜妳 ! 妳的 blog 一週年 !

    回覆刪除
  6. 恭喜哂!努力啊!

    回覆刪除
  7. 咩飯店黎架? 好似好好食咁喎...

    回覆刪除
  8. 一餐半餐,大食少少都冇所謂啦~

    回覆刪除
  9. 恭喜碧碧blog blog 生日快樂!! 哈哈!! 講到好似big leg blog log 咁!!哈哈! 除左炒年糕之外, 我都想試下其他個d..睇見好似幾好食咁.

    回覆刪除
  10. 娟妹原來要去讀書啊!farewell~~好感動啊!希望娟妹將來有更好的發展^^ 恭喜你個BLOG一周年!雖然我唔係時常瀏覽你個BLOG,不過,我還是沒有忘記你的!

    回覆刪除
  11. D 相整得好靚 YOH! 呢間都幾好食 AH~

    回覆刪除