2007年8月7日 星期二

米奇「鼠」假大派對

上個星期日5/8, 去咗迪士尼.今次係第二次去la

那天唔算多人,上午所有遊戲都唔駛排隊咁滯.勁正.
(上年我連取fastpass都要排隊呀!)

所以多咗好多時間出黎,上年沒時間玩的.今年全部玩番哂.仲可以多咗時間同d公仔影相添!!


 

而且現在暑假還多了新環節"米奇「鼠」假大派對 " 係巡遊時會有水噴你ga
原本我企的位置係乾爽區.(即係佢唔會整濕你)

但入得黎玩都冇所謂la.所以我即刻叫埋 愛麗 去"濕身區" 哈哈!!
不過影相就有難度了.因為要好好保護個相機免入水

最攪笑係我地搽完防曬不久. 跟住睇巡遊時個身整濕哂.
小朋友問我地"姐姐,點解你地d 汗白色ge?"


真係勁好笑呀!! 都唔知點答好

真係幾濕吓ga. (睇下d 水花就知)



上次我冇睇盼獎禮.今次睇番.有好多卡通人物睇.好開心

那天天氣都唔算熱.可能前一晚下完雨.又唔算好多人,原本感覺都好好

但最差又係d 大陸人.
(我仲見到佢地抱住個小朋友係泰山間樹屋度痾尿呀!!陰功
)
而且不論什麼他們都喜歡打尖.不管前面有幾多人.
他們認為能打尖前一個人也很好
企係我背後的,永遠勁貼住我
.(有個死肥佬仲用個肚腩貼住我背脊幾次)
成日想係旁邊穿過

熱屎辣辣,仲貼咁埋.係咪
有病發冷定想非禮呀??


好彩,我們都有招數對付,就係排隊排到好似結婚咁.

我朋友會"撓"住我隻手. 我們的另一隻手就放在欄杆
原全沒有空位.如果位置太闊,便拖多一個小朋友.

呵呵!!呢個人海戰術都幾work

8月中會和朋友返大陸玩.睇怕我地都要用番黎個戰術先得la
(喂!!我地幾個要好好練下la)

 

 


16 則留言:

  1. 係泰山樹屋.... 咁恐怖~~~

    回覆刪除
  2. 我地真係要快d練下個人海戰術喇,再唔係我地用自己個肚腩去頂番佢地~~

    回覆刪除
  3. 去咁多次, 次次都係好勞氣D人打尖, 打完仲要反俾人話打尖, 工作人員介入, 就話佢地偏幫香港人... 唉...

    回覆刪除
  4. 你把你的gif, upload 去yahoo的Geocities(在首頁的右下角你會見到) upload完之後,copy條link, 用 post出黎就得架喇 唔明再問我

    回覆刪除
  5. 我都好怕d大陸同胞, 您知我屋企個頭la...熱門旅遊點...成日踎晒响街邊到煲煙, 講嘢勁大聲... 前日去麥當當食嘢, 隔離4個操大陸口音c9, (一睇格局就知係霸住張枱吹水, 有人等位都唔理果種) 一論咀唔停口...呱呱呱...好似詹端文扮女人聲咁講嘢... 我食完都拿拿臨走人...

    回覆刪除
  6. 唉, d大陸人係咁...到時奧運會就失禮死人.....

    回覆刪除
  7. 個肚腩頂住你地,咁咪好核突囉,你唔鬧佢??

    回覆刪除
  8. 咁快就去咗兩次啦,我都未去過 講真丫,我都好怕d大陸人架,真係好冇公德心,又冇禮貌添

    回覆刪除
  9. haha好搞笑呀,用肚腩頂人!!好似好正咁!!

    回覆刪除
  10. 夏天去會中暑架喎...

    回覆刪除
  11. 我都真係好怕同埋d祖國同胞一齊....

    回覆刪除
  12. 好似好正wor,你個人海戰術好得

    回覆刪除
  13. 呢招好似幾 work wow~

    回覆刪除
  14. 我都想去多次呀!! 我上次一張都無影到! 又唔帶我去...個日人地生日麻..

    回覆刪除