2007年8月3日 星期五

性感 B

會員通訊~~V.5

這張相係咪好正!!!



因為呢隻麻甩B 賴尿. 阿婆又話同佢沖涼. 但又攪咗好耐都未沖. 由佢 光脫脫咁走來走去

隻手仔 摸完個 "菇" 仲想黎摸我呢個表姐 !!
"呀!!! 我唔要俾有"菇"味 嘅手 掂掂呀!!"

 

係佢好" 自由" 咁走來走去期間, 我男友係度幫佢影相.
而我就繼續逃避麻甩b嘅"菇"味手 (因為佢想我抱)

係自然流露情況之下. 就影咗呢兩張咁性感的相
我地冇教過佢ga .原全係真情流露 .

原本係相機度睇.以為一點"何b 仔"都見唔到 .但返到去用電腦 營幕睇. 還是見到少少la

所以用個"禁果" 遮住佢. 我唔會由阿b 蝕俾你地睇嘅.呵呵!!

 


17 則留言:

  1. haha!呢張相真係不得了呀!影響佢咁得意既形象呀!!!

    回覆刪除
  2.  3 級 佢大個時....實找你算帳

    回覆刪除
  3. 佢大個左見都一定會笑自己, 哈! 不過肯定好angry!!!    

    回覆刪除
  4. 超正wor, 好有做model 天份ar~

    回覆刪除
  5. 因住俾淫審處話你地發放兒童色情照片呀~

    回覆刪除
  6. 哈哈...咁都俾你偷影到呀...小朋友就最得意嫁喇...

    回覆刪除
  7. haha~~你偷影佢仲將佢放埋上網呀~~

    回覆刪除
  8. 哈哈 d post又真係好sexy喎

    回覆刪除
  9. 顧問反對張貼阿b呢張性感相,影響阿b清純得意既形象

    回覆刪除

  10. Ooooooo....兒童不宜~~~

    回覆刪除
  11. 佢都不知幾ENJOY!

    回覆刪除