2007年8月2日 星期四

合桃酥 (附食譜)~ 舊作

上年 去咗 呢個 觀塘職業訓練中心 上咗兩堂蛋糕課
其中一課學了美國合桃蛋糕.

之後的星期六便在屋企實習,整完後發現仲有合桃剩下.所以就用埋佢,費事哂.

這次整了合桃酥同合桃朱古力曲奇

合桃係咪真係補腦呢 ??



對於我呢d笨笨地的,可能真係有幫助,等我食多d先 ! yeah
你笨唔笨呀??

覺唔覺得盛餅餅的兜好靚呢,已經有廿年歷史啦!! 媽媽千叮萬囑我不要打爛


打個合桃酥食譜俾大家分享下先,好易整咋!
呢度大約可整12個

食譜來自《甜品曲奇話咁易》

材料:
牛油 55克
糖霜 75克
梳打粉 1 克
水 20克
麵粉 100克+50克
合桃 25克
蛋液(掃面)

1.預熱焗爐至180度。先將牛油,糖霜打勻‧
2.梳打粉加水拌勻,拌入牛油混合物中,打勻。
3.篩入麵粉100克,拌勻成麵糰
4.將餘下50克麵粉置於枱面上,倒出(3)的麵糰,搓勻
5.在麵糰中加入合桃,搓勻
6.入爐前掃蛋液,用180度火,焗約20分鐘

tips: 梳打粉與水要完全攪勻才加入,否則合桃酥會比較硬身

D合桃,我係虊房買的,即食有殼的,要自己扑,所以唔駛點處理,不過要扑就麻煩少少
但都好快扑完

後記: 呢一篇我都係一年前打過係為食貓ga .仲有得上榜添!! 
                                        今日又係copy番過黎俾自己留個記錄咁囉!!



8 則留言:

  1. 一定又靚又正!!

    回覆刪除
  2. 我好笨呀,快d整俾我食啦!!!haha!

    回覆刪除
  3. 有時間我又試下先得

    回覆刪除
  4. 整得好靚呀...我覺得好難度高呀...好厲害呀...

    回覆刪除
  5. 真係好似出面賣嗰d咁靚喎~

    回覆刪除
  6. 靚! 好似老婆餅..

    回覆刪除