2007年8月26日 星期日

黑貓

我家樓下有個垃圾房.住著幾隻貓貓. 我仲幫佢地改哂名tim

其實仲有其他貓貓的相.但多數都係夜晚影.隻隻都係似貓巴士咁.對眼發青光
養慣貓貓的當然見怪不怪. 但也怕一些冇養貓的朋友就咁誤會咗佢地對眼好得人驚
所以就不post出來了.

呢隻隻細黑

. 女仔黎ga.佢左耳剪咗ga. 難得朝早見到佢係到. 因為佢正係度撲緊蝶呢!

仲有一隻大黑.係男仔. (我都要近望. 先分得出佢兩個)
呢隻就好似住係我個屋苑度咁. 見過佢幾次大搖大擺咁係個大閘度行出黎,唔係行旁邊,係正中間. 仲成日訓咗係個放水喉ge 位上面.(可能涼d 卦)

不過,佢d 敏感度就真係低. 因為佢又全黑色.夜晚唔係我呢d 咁留意ge 人.跟本唔會為意佢訓咗係度.
但我次次企係佢前面(係勁近).佢都仲係訓到咕咕聲ga !!
但我一喵. 佢就嚇到成個彈起身. 不過佢見我冇惡意. 又唔會走. 都幾好笑ga!

 

不過,可能係黑貓. d 人都仲係對佢地有誤會

一次,我在樓下等男友. 見到一個男人和兩個小朋友下來扔一些傢私.

小朋友說: 爸爸. 有貓貓啊!
男人: 唔.... 唔好攪佢呀! 黑貓黎ga .


然後就急急腳和小朋友一起走了

那一刻,我真係好想笑.

個男人好似好驚咁, 但其實大黑和細黑. 一個是 論盡貓 ,一個是冇胆貓.

黑色真的咁令人有畏懼嗎? 你地唔著黑色衫ge 咩?


 


8 則留言:

  1. haha,流浪貓日記,好得意呀!

    回覆刪除
  2. 可能佢沒有聽過 "鄧小平"說......不理黑貓白貓, 捉到老鼠便是好貓. 

    回覆刪除
  3. 黑貓好可愛的!   D人驚黑貓都好丫﹐少D去搞佢地 。

    回覆刪除
  4. 黑貓好有神秘感...

    回覆刪除
  5. 我都想養隻黑貓~整番對黑白雙煞!

    回覆刪除
  6. 我鍾意灰貓同黑貓!

    回覆刪除
  7. 黑貓...我勁鍾意!!

    回覆刪除
  8. 聽人講見到黑貓就會唔好運..所以個個男人就叫小朋友走..  

    回覆刪除