2007年8月7日 星期二

楊枝甘露 (附食譜)


幾年前.榮榮話會整楊枝金露俾我食,整咗幾年,終於都有得食la

其實都唔難整ge.只要搵啱食譜,調較番自己口味就可以

最鬼麻煩都係要搣d 柚肉. 攪到成隻馬騮咁. (不過今次唔駛我搣.hehe)

全程我都只係幫手煮咗個糖水.而切生果同攪芒果茸呢d 濕碎野就榮榮做哂 (當然la,係佢話整俾我食ga ma)

我地今次仲加咗個

楊桃
starfruit切粒扔埋落去.都幾好口感.而且酸酸地.唔會全部都咁甜.good

謝謝你啊!!榮榮
(但下次可否不用等幾年?)

好容易整,大家可以試下
(不過最好搵隻馬騮幫你搣柚肉......唔好睇錯,唔係叫你搣蘿柚呀!!咁只會痛.....係冇得食的)

《100中式甜品》

材料:

芒果                             2個 (但我用了超大個的,好似罐綠力 飲品咁大個.原本影咗相,不過唔知放咗係邊)

金柚肉                     1/2杯 (其實隨意就得.但一定要金柚唔好沙田柚.會甜D)

甜忌廉                         1杯 (我今次用咗淡忌廉,因為懶得買.但我係唔飲奶的,所以還是有少少接受不到,下次
                                               一定要用番甜忌廉.如果你唔怕奶味.用淡忌廉都OK )

芒果雪糕                 1小杯 

冰糖                        150克 (如果用甜忌廉,應該可以減糖)

西米                        3湯匙 (又係隨意都OK)

水                            2.5杯 (但我的芒果因為大個,所以芒果汁都是多咗的,但水嘅份量我照跟)

做法:

1. 冰糖加水煮溶, 待涼

2. 西米放入滾水中煮約10分鐘,熄火,焗至透明
    (好似散花咁落,就唔會痴埋一舊‧焗至透明之後,隔去熱水,可用冷水浸住)

3. 芒果去皮,一個切粒,另一個磨茸

4. 將甜忌廉,芒果雪糕加入糖水中拌勻

5. 拌入餘下全部材料,雪凍便可以品嚐

tips:  燒滾水後才放入西米烹煮,可避免西米變糊狀


搵番張芒果相.補貼番.超大個


 


12 則留言:

  1. 我都好想食呀.......唔知bobo識唔識整呢....

    回覆刪除
  2. 楊枝甘露我都好鍾意食呀!我成日都話要係家試整野,但一次都未開始,死啦,點算呀!  

    回覆刪除
  3. 呵呵~ 終於有得食囉喎........ 遲到好過無到啦....

    回覆刪除
  4. 唔該 1 碗  好好味 !

    回覆刪除
  5. 我好鐘意食芒果㗎 !呀!想問吓用花奶代替甜忌廉得唔得呢 ?

    回覆刪除
  6. 呢個我都好鐘意食呀! 不過呢排D MANGO唔知去哂邊

    回覆刪除
  7. 夏天最啱呀, 我有時間都要試下先

    回覆刪除
  8. wa...行街要等一粒鐘, 整楊枝金露要幾年...原來您個榮榮係"慢世魔王"

    回覆刪除
  9. 小小提意, 芒果, 金柚, 淡忌廉 同雪糕都唔可以太多, 我上次整兩份份量, 我落左三個大芒果, 一個金柚, 三盒細既淡忌廉, 三杯細雪糕, 整既時候都無問題, 不過雪完之後會「杰」到好似布甸咁, 小心, 小心。

    回覆刪除
  10. 咁你食唔食凍餅???全部都有淡忌廉喎~ 同埋唔飲奶嘅話~要食另外一d嘢補番calcium!唔係骨質疏鬆就大鑊!!!

    回覆刪除
  11. 乜要用芒果雪糕架?? 遲D我自己又試下先..

    回覆刪除