2007年10月30日 星期二

蜂巢- PG家長指引

星期六發現咗係圖書館樓上的天台有個蜂巢. 痴線GA!!


咩事呢!!前兩年就有雀巢.幾經辛苦.終於令隻大雀搬走個巢.不再回來生蛋


點知居然黎咗D 仲核突GE.


而且還要係黃蜂.....俾佢針一野.真係變豬頭啊!!


究竟係咪我呢度風水好呀!!個個都係度建安樂窩. 又唔見我發下達嘅??


佢地都唔知住咗幾耐.因為個蜂巢都幾大吓!


先來遠觀



 


再來近望



 


跟住呢張被我放大咗 .特登嚇你地嘅!!!  胆小者勿看
(標題都寫咗PG家長指引ga 啦!! 唔好話我變態)


 



 


                                


 


 


 


 


好核突呀!!!





睇得勁清楚呢!! 學校已經call 咗食環署. 唔知幾時會攪點呢


不過我上網search 過, 話佢地嘅生命周期只係一年度ga 咋.
蜂后一死.成個巢就完結. 唔知幾時係開始.幾時係完結呢??

無料カウンター

24 則留言:

  1. 好恐怖!! 只要唔好惹佢就得了.. 呢d 都唔夠我公司有mickey 咁恐怖..因為唔知幾時會出現, 但係佢既排洩物成日出現我後面個櫃..真係討厭...自問我公司唔算dirty的... 而家攪到我為左佢起公司唔係點食野(怕剩低d 食物會引佢出黎食) 大家一齊捱餓...
    [版主回覆10/31/2007 14:12:00]D 野食拎出去扔囉

    回覆刪除

  2. 你驚唔驚呀?
    好恐佈呀!咁大粒黃蜂!

    回覆刪除
  3. 好核突呀,d bee好大隻呀.....

    回覆刪除
  4. 又幾恐怖wor....
    咁你咪成日有蜂蜜食(話唔定有蜂王漿tim呀!!)(講笑咋)
    另祝萬聖節快樂~~

    回覆刪除
  5. 又會無端端係學校築蜂巢都有既

    回覆刪除
  6. WAH!雖然好核突,但我仍看了n次!仲俾埋家人睇!
    [版主回覆11/01/2007 09:17:00]我都睇咗好多次.我地真係變態

    回覆刪除
  7. 你個新banner好柔和呀!正!

    回覆刪除
  8. 無睇錯的話哩種蜂係叫果馬蜂...
    唔洗驚~妳唔攪佢地就無事~同埋唔好味引到佢地飛入妳圖書館就得啦
     
    P.S我頭先試食左個蛋糕啦 我好鍾意d榛子薄脆餡呢~朱古力就甜左少少,不過真係唔錯~多謝妳!!!

    回覆刪除
  9. 天然蜂蜜!! 試下都好!!

    回覆刪除
  10. 個巢好靚wor~ 蜂地整得咁有規模, 要拆有d可惜... 為安全都無乎...
    [版主回覆11/01/2007 09:21:00]你居然覺得靚.
    其實個巢都ok.但d 蜂就.....

    回覆刪除
  11. hello :
    送上遲來的祝福  ,祝萬聖節快樂!!!

    另外想請你幫幫忙 : 我們一班朋友 , 為好友ANDY 整了一個結婚的blog, 但好友ANDY不知道的.  希望能在結婚前收集多個祝福, 送給他們.  給他們一個驚喜,請問你可否幫幫忙呢?  留個祝福給他 ! 10萬個多謝! 仲希望你可以叫你的朋友幫幫手, 留個言吧 !真的感激不盡 !!
    如果有其他路過的人看到這留言, 也請幫幫忙. 謝謝! http://hk.myblog.yahoo.com/carolandandy.0912/article?mid=30&new=1

    回覆刪除
  12. 黃蜂尾後針,最毒婦人心。可能係圖書館二婦人愛嚟毒害唔聽話學生既必殺武器。

    回覆刪除
  13. 嘩...真係好核突呀!
    有d打冷震同埋嘔既感覺呀!!!

    回覆刪除
  14. http://www.elaine-chan.com/?p=188
    上水虐貓情況已到瘋狂程度 !!
    這可憐的一個月大的小白貓藍藍 ( 還是藍眼小美女 ), 前天在上水被人齊口 cut 了雙腳 ( 有相 , 請別怕看 , even 我自已也很怕 , 但看後一點也不驚 … 只是心痛 … 很心痛 ..)... 好心的義工從漁農署救貓貓出來醫治 , 但可能反被漁農署告虐畜 / 疏忽照顧 , 你說有無天理呀 !!!!
    麻煩大家 forward 開去 …. 真的不希望再有受害者出現 !!!!!
    [版主回覆11/01/2007 23:04:00]這些變態人.終有一日佢地會受番哂有報應.佢地點對d 貓, 就一定受番同一個方法.然後要d蜜蜂針佢地個傷口...

    回覆刪除
  15. 咁大個蜂巢又真係幾驚...你要留意住佢呀...等蜂后一死你就可以攞啲蜂蜜去沖去潤一潤啦...

    回覆刪除
  16. 真係好樣衰呀!!! 再唔係你採左d花蜜去做蜂蜜蛋糕囉

    回覆刪除
  17. 嘩........ 好多呀........ 好得人驚..............

    回覆刪除
  18. 嘩~~ 打晒冷震...

    回覆刪除
  19. 有免費蜜糖飲啦!
    [版主回覆11/05/2007 21:10:00]個巢已經死咗啦

    回覆刪除