2007年10月6日 星期六

生日番茄宴~飯麵篇~煙肉番茄焗尖通粉 (附食譜)

呢個通粉味道都唔錯.但可惜我d 通粉煮得唔夠淋. 焗完之後還有少少乾.

加上之前覺得d 芝士焗得唔夠金黃.諗住焗多陣. 一個不留神. 有少少燶咗 (不過對我黎講冇所謂)

因為有辣椒. 食落仲有d 辣辣地. 好味

個醬都係自己煮的.並唔係用現成意粉醬.所以更具心思!!


不過我就冇跟足本書.因為有d 材料買唔到. 煮時就要一路煮一路試味啦!!

《焗得話咁易》        4人分量
Bowie d 書真係幾好. 好多都好易跟住就煮到.她的蛋糕書我就來全本都整哂la .yeah!!

材料:
尖通粉                          250g
煙肉                              4片
蒜頭                              3粒切碎
紅辣椒                          1條
洋蔥                              1/4個 切粒
罐頭番茄                      1罐 切碎 (我用了新鮮番茄
1 個)
番茄汁                          2湯匙
橄欖油                          1湯匙
(用普通芥花籽油)
鹽                                  少許
芝士粉                          適量
薄餅芝士                      適量
番茄乾                          適量 (我冇落)

做法:
1. 下橄欖油燒熱,爆香洋蔥粒; 加入罐頭番茄碎連汁 (因為我用新鮮番茄.所以加咗雞湯代替. 邊煮邊加邊試味)拌炒至滾, 下少許鹽及番茄汁,以慢火煮20分鐘成番茄醬
2. 尖通粉放入加了少許鹽的滾水中煮至8成熟
3. 焗爐預熱180c
4. 煙肉切成3段,下鑊煎至香脆,盛起
5. 另起鑊爆香蒜茸,番茄乾及紅辣椒,加入番茄醬及煙肉兜勻,加入尖通粉拌勻
6. 盛入焗兜中,表面撒上芝士粉 及薄餅芝士,放進焗爐焗至表面金黃即成cooking




6 則留言:

  1. 我琴日見到您屋企仲有雙漏網之茄

    回覆刪除
  2. 回應 (26)




    Cario Cow 2007/10/08 20:50:27
    檢舉

    刪除

    加入朋友
    加入黑名單

    救救大肚貓,請伸出援手 今日,有位貓友打俾我,話發現有隻大肚貓在油麻地,好快就會生,貓友話之前試過帶大肚貓去愛協絶育,當晚大肚貓就爆肚,所以貓友並不想帶這隻大肚貓去絶育,而且貓貓的肚已經好大,膽心佢會受不住,至於貓友已經有好多貓,不能夠再帶,至於我,當我養第二隻貓的時候,家人已經說明不可以再有第三隻,我好抱歉無法帶貓,不過我會做我可以做的事,所以在此呼籲一下,希望有義工可以幫忙帶呢隻大肚貓. 如果你可以幫忙,可以以不公開留言,留言到以下網址,亦請貓友將這個信息傳出去,希望可以容易一點找到有心人,非常感謝 . http://hk.myblog.yahoo.com/cariocowcow/article?mid=385&new=1

    回覆刪除
  3. 原來呢排你起屋企整野食..

    回覆刪除
  4. 呢個焗通心粉我都好鐘意食架~~

    回覆刪除