2007年10月2日 星期二

預祝榮榮生日~繽紛維苑餐廳

其實佢已經過咗生日了 .( 9月30日)
而呢餐飯就係27號食ge,那天我放假.下午湊了麻甩b去影相.之後將阿b 俾咗d 會員 湊去玩
而我就可以同榮榮撐枱腳啦!!!


佢野食選擇唔選好多. 但就樣樣都幾好味咁la. 尤其d 蟹和蝦

. 好甜呢!!
魚生都好生鮮
. 甜品都有十款八款俾你選擇ga

而我就無聊到連飲人參雞湯都要取蒜茸包
伴吃



服務都好好.好幾次都有人幫我拉椅子.很有禮貌.值得一讚


價錢唔算貴.野食ok好味但普通  $248 一位



而呢間餐廳係係銅鑼灣維景酒店入面的
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=12600


黎緊呢幾日.都係我整俾我男友的生日蛋糕和晚餐. 而且還打破了一個紀錄 (當然唔係咩好紀錄啦!!)
過多兩日你地就知ga la......唉.....


9 則留言:

  1. 係咪歷史新高......(體重)

    回覆刪除
  2. Happy Birthday to 榮榮

    回覆刪除
  3. ^^HAPPY BIRTHDAY TO 榮榮! 碟碟食物都好正,對於我來就就邪惡! 我又好想食!不過我都知冇我份!

    回覆刪除
  4. 嘩..好多野食呀~ bufflet 慶祝生日呀~ happy birthday~ 好豐富

    回覆刪除
  5. 係咪做個好高既蛋糕啫~~~~

    回覆刪除
  6. 歷史新高......(體重) 哈哈...一定係啦..

    唔係化...人參雞湯都要蒜茸包黎食 =.=

    回覆刪除
  7. Christina 小魚仔2007年10月7日 清晨6:22

    好happy喎同榮榮慶祝。

    回覆刪除