2007年10月5日 星期五

生日番茄宴~前菜篇~宮保鮮貝 (附食譜)

冇端端個前菜又變番中式. 而且呢個餸其實冇番茄. 原本諗住為咗親番個番茄宴會放幾片番茄伴碟

但都成十點先食飯了. 仲學咩鬼野人地伴碟呀!! 拿拿聲開飯la 你....

雖然碟餸買相不佳.又只係得那七粒帶子咁大把

但我可以係話超級好味!!! 


《熱炒》

材料:
新鮮干貝                        10粒 (我响凍肉鋪買的, 呢盒七粒價值30蚊)
乾紅辣椒                        10-15支 (但我屋企得3隻. 都有少少辣味ge)
薑屑                                1茶匙 (我唔記得咗落)
蒜末                                1茶匙

調味料:
鹽 ,胡椒                          少許
麵粉                                1大匙

醬油                                1大匙
酒                                    1大匙 (我冇落.怕著火

)
糖                                    半茶匙
醋                                    1茶匙
(我又冇落.因為屋企得紅醋. 我又唔知佢係落咩醋)
水                                    3大匙
麻油                                數滴

做法:
1. 帶子解凍後以紙巾吸乾水份,撒下少許鹽和胡椒粉
2.帶子兩面沾上少許麵粉,放入熱鍋上,用少許油煎黃一面後,翻面再以大火煎黃表面.盛出.
3.鍋中另外用1 大匙油,以小火把辣椒炒香,且成為深紅色,盛出 (我煎燶咗)
4.加入薑末和蒜末再炒一下,把帶子放回鍋中,再倒入調好調味料,快速拌炒一下
5.加入辣椒乾,蓋上鍋蓋、小火燜10分鐘,關火 .食得!!!


5 則留言:

  1. 睇到我好肚餓 tim, 我覺得帶子個 d 貝殼類海鮮係最好味 ga!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 個樣麻麻地......不過海鮮應該都唔差既^^

    回覆刪除
  3. 宮保汁.....咁怪 ??

    回覆刪除