2007年10月22日 星期一

泰式肉鬆炒雜菜粒 (附食譜)

話說上次煮完兩碟餸.榮榮已經差不多夠鐘返工.
吃不切了......


咁剩番一碟.唯有一齊食完飯先再煮


仲煮黎做咩?? 煮黎帶飯囉!!


不過煮完都有幾多喎!! 所以拿拿聲msn 問吓個同事emily第二日有冇飯?點知咁啱冇喎!! 哈哈!! 就等我帶埋飯俾你啦!! 
佢都不知幾開心呢!!


又係炒粒粒,撈飯最好味了


CIMG3805.jpg


《家常宴客cook 得起2》


材料:
免治豬肉                       200g(我又係求其落)
栗米粒                           250g
雜菜粒                           100-200g (因為原本係寫甘筍同露筍切粒的)
蒜頭                               6粒 (我變咗佢做蒜茸)
油                                   2湯匙


調味料:
泰式辣椒醬                    1湯匙 (覺唔夠味可加多d)
豉油                                2茶匙
糖                                    2茶匙


醃料:
豉油                                2茶匙
糖                                    1茶匙
生粉                                1/4茶匙


做法:
1. 先將免治豬肉以醃料醃約15分鐘,備用


2.燒熱油,爆香蒜頭後,加入免治豬肉.粟米粒、雜菜粒,以慢火炒至所有材料熟透後,拌入調味料兜炒勻, 上碟,即成.




 


5 則留言:

  1. 俾我呢..就會走左青豆..因為我唔食架

    回覆刪除
  2. haha!清清地,好好味!岩哂我!
    到而家都回味無窮,你除左係我蛋糕的啟蒙老師外,仲俾飯我食!wah!

    回覆刪除
  3. 炒粒粒正呀!!

    回覆刪除