2007年10月28日 星期日

伯爵紅茶芝士蛋糕 (附食譜)

話說 上次打邊爐時. 有兩個舊同事(分別係Elaine 同Joyce) 佢地都係10月份生日ga ,雖然已經過咗


不過我咁有心. 當然補番個蛋糕俾佢地啦!!


平時d蛋糕都會一齊食的.但今次都係送俾佢地拎番去同屋企人分享.
因為打邊爐已經好飽la .haha


呢個伯爵茶蛋糕.整的時候就聞到幾香
但Elaine就話食落口有芝士味.但吃不出茶味喎!! (唔知係咪d 茶葉浸得唔夠耐呢!! )
不過佢都話係好好味.hehe

Elaine: 因為知你朝朝都飲奶茶.所以特地整呢個味俾你ga

CIMG3938.jpg



同時送俾Joyce 的.係個個都話好味的焗藍莓芝士蛋糕
希望妳都鍾意



CIMG3942.jpg



伯爵紅茶芝士蛋糕            食譜
《戀上芝士蛋糕》


材料 :


餅底 :
茶餅                          100g
牛油                          50g

1.先將餅乾輾成餅碎 (也可買現成的餅碎) ; 熱溶牛油, 將餅乾放入牛油中拌勻; 把餅乾混合物壓在餅模底上


餡料 :
伯爵紅茶茶葉                    2湯匙
熱牛奶                               半杯
忌廉芝士                           500g
糖                                       125g
雞蛋                                   2隻
雲喱拿香油                        半茶匙


做法 :
1. 預備好茶餅底
2. 將茶葉放入牛奶中浸泡30分鐘,然後隔去茶葉
3. 忌廉芝士與糖打至軟滑
4. 拌入奶茶攪勻.
5. 加入雞蛋和雲喱拿香油打至軟滑.
6. 把混合物倒在餅底上, 放入己注水的焗盤上以160C 焗1小時
7. 待涼, 冷凍後即可食用


8 則留言:

  1. 餅底ge材料未打wor~
    [版主回覆10/29/2007 09:53:00]係喎!! 哈哈. 謝謝你la

    回覆刪除
  2. 你有沒有收到我msg,有人想領養你婆婆兩隻貓b?

    回覆刪除
  3. 我在公司唔開得msn,那人兩隻都想要,她的msg如下: 貓貓人,如果加埋你呢一個post嗰兩隻貓b(婆婆家),三隻貓都未有人領養,佢地又肯跟我地既,我地都會養,我仔同老公都鐘意呢三隻貓貓,有時間既話就打電話俾我啦: 98129206或者msn同我傾.我多數星期六日都可以黎睇貓貓,事關星期一至五我要番工,未必抽到時間黎睇...係呢,如果見貓貓會响邊區架?睇下大家就吾就到時間地方???
    你自己打比佢啦,佢叫" 曳貓媽咪 "
    from my blog:
    http://hk.myblog.yahoo.com/bigwhitecat-secretgarden/article?mid=29473

    回覆刪除
  4. 我上次整, 茶葉o既份量好似比呢個多好多呢...

    回覆刪除
  5. 個公仔影得好靚喎!

    回覆刪除
  6. 個叮噹餅面好得意呀

    回覆刪除
  7. 個叮噹面好得意呀...喺邊度買得到呢~~

    回覆刪除