2008年5月7日 星期三

破紀錄

上星期六 (3/5) 和一班同事再去釣墨魚.


因為上年下大雨. 好多人都釣唔到. 只係得我男友同另一人釣到 , 共9條
http://hk.myblog.yahoo.com/pikpik-pigpig/article?mid=1093


所以今次我和同事們都滿懷希望. 祈求今次一定要好天. 起碼自己都要釣到一條


點知就係成日都冇落雨. 但夜晚去到西貢就落大雨......


咁算點呀???    啍!!! 好彩上船時都叫停咗雨


不過.今次架船勁靚啊!! 又大又新. 船家話只係做咗生意兩星期呢!



上船不久. 就開餐了. 大家都好似好餓咁噃
味道叫ok la , 唔難食



一吃完. 大家就出動去釣la.



幫同事打咗格仔. 因為係偷拍照呢



點解標題叫破紀錄呢 ??


就係釣咗成晚.我地成船居然一條都釣唔到. 仲衰過上年

連alice 佢地買咗個螢光棒痴上個鈎度變身成為 「旁門左道鈎」, 都冇用

上年落住大雨都叫釣到9條. 但今年居然係 0  (船家話係頭先場雨累事)


榮榮. 車厘和側田 三個好努力. 原全冇放棄過. 由開始釣到尾


但有些同事冇咁好耐性. 釣了10分鐘左右已經返咗入船內唱k 了.
雖然是舊歌. 但也過足"引"

因為位同事也是由頭唱到尾. 唱到泊返碼頭都仲唱緊. 勁!!


 


當然不少得大合照. 但我地等人開船先黎影. 超好風
攪到d 頭髮好瘋癲.....



雖然一條墨魚都釣唔到好失望. 但可以一齊玩. 都叫開心的一晚


希望有一日我可以靠自己釣到


沒有留言:

張貼留言