2011年10月28日 星期五

咖喱大蝦

原本呢晚我係想煮咖喱蟹ge. 但係前一晚我媽給了我兩隻奄仔蟹

咁冇理由連續兩晚都吃啦.

所以買咗大蝦. 都要百幾蚊斤ga呢d .我就買咗半斤

但係今次煮得馬馬地. 唔係好夠味. 又唔係好夠汁.

點解會咁ge呢 ?

下次要再試下第二個食譜先




同一晚係泰國主題. 所以仲有蝦醬通菜.


同生蝦. 生蝦係係吉之島買的. 但我唔係好識得調點蝦個汁



仲有一碟串燒. 明天post


材料:蟹2隻、雞蛋2隻、紅辣椒1隻、洋蔥1個、

   蒜茸1茶匙半

汁料:咖喱粉半湯匙或咖喱醬1湯匙、辣椒油1茶匙(分成兩半)、淡奶3湯匙、糖半湯匙、魚露1湯匙、水半杯、生粉水少許

 


做法:

1.雞蛋2隻、辣椒油半茶匙、淡奶3湯匙、魚露半湯匙拌勻備用。

2.蟹洗淨切好,撲上少許生粉。

3.燒油3湯匙,放蟹件略煎後加入洋蔥絲、辣椒、蔥、咖喱粉或咖喱醬及魚露兜勻,加入水煮片刻。

4.以少許生粉水埋芡,隨即加入已拌勻蛋液快手兜勻,上碟時將餘下辣椒油淋上面。

沒有留言:

張貼留言