2011年5月2日 星期一

梅汁蒸排骨 (附食譜)

我以前好鍾意食媽咪煮的酸梅排骨.

但自己整咗兩次. 又唔係話失敗. 但整極都冇媽咪整的味道......

第一次下了甜麵豉. 第二次跟了方太的下泰式雞醬.

個人覺得好似雞醬好味d . 但我唔太覺有酸梅味

朋友話可能我買的酸梅唔酸. 咁下次再去第二間買. 再試試

兩次都係買15蚊排骨. 點解第一張相少咁多. 唔通我俾人呃 ???

下泰式雞醬煮的


下麵豉醬煮的


《三步煮好餸》

材料:

軟骨肉排    約六兩
酸梅            2-3粒
泰式雞醬    2湯匙
蒜茸,薑茸   各一茶匙
蔥絲            少許

醃料 :

生抽             2茶匙
胡椒粉,生粉 少許

做法 :

1. 排骨洗淨, 放入醃料醃片刻

2. 酸梅去核後剁爛, 加入泰式雞醬, 薑茸及蒜茸拌勻, 放入排骨中再拌勻, 轉放碟中, 隔水蒸熟, 灑下蔥絲, 再蒸十分鐘即成


2 則留言:

  1. 用泰式雞醬整排骨我未試過喎

    回覆刪除
  2. 蒸一分鐘?
    [版主回覆05/28/2011 23:06:00]十分先啱

    回覆刪除