2011年5月26日 星期四

壽桃唧花芒果蛋糕

上星期日婆婆生日. 今次攪大咗喎.


係酒樓BOOK 咗間房同佢慶祝. 成班屋企人嘈之巴閉. 阿婆又有孫同佢打牌.


係切蛋糕時大家一齊唱生日歌. 可能我把聲太動聽啦 (因為我拎咪)


我見到婆婆感動都喊. 呵呵 !!


今年阿婆有兩個CAKE. 一個係另一個朋友買來的. 係飯前食


我呢個等齊人先. 但個個都飽飽食不下啦. 但每人都好俾面食咗一舊仔ge


入面的芒果餡係阿婆送俾我的. 我話我用番黎整蛋糕俾你la


塊葉整得馬馬地.......可能隻手有d 濕. 整到佢痴埋咗



加埋個生日牌. 大家睇得出是個桃嗎 ?



原本家人叫我不要整la. 因為知道有人買咗蛋糕.


但我還是想整. 婆婆年紀大啦. 還可以吃得我整得蛋糕多久呢. 所以我還是親手整.
但佢感動下啦 ! 哈哈


happy birthday


1 則留言: