2011年5月6日 星期五

鮮茄肉醬豆腐 (附食譜)

識我ge人都知我好少重覆煮d 餸


但今次我係煮完食咗第一啖. 發覺d 味咁熟ge. 先醒起原來之前已經整過


只係那排忙. 冇寫底咋. 哈哈


而家俾個機會補寫番. hehe


呢個豆腐其實又唔係太肉醬. 當佢番茄肉碎豆腐仲好.  唔好俾個字誤導咗


但味道都幾好呀. 清清地. 送飯都不錯


材料:


硬豆腐            1盒
免治豬肉        100g
細洋蔥            1個.切絲
番茄                2個.切角
蒜頭                2粒.剁碎


汁料


水                    半杯
茄汁                1湯匙
生抽                2茶匙
糖. 生粉          各1茶匙


做法 :


1. 豆腐切粗粒, 灑上少許鹽待片刻, 濾淨水分, 下鑊煎香. 豬肉加生抽. 生粉. 麻油和胡椒粉拌勻.


2. 燒熱油炒豬肉,加蒜茸炒香, 加洋蔥炒片刻.取出


3. 爆香蕃茄, 加豬肉煮成肉醬, 加豆腐拌勻煮片刻.


1 則留言:

  1. 好滿呀!好想食 我就成日重複做菜架,我最量做點仔仔一定吃的
    [版主回覆05/08/2011 23:25:00]我唔係成日煮. 同埋貪新鮮ma

    回覆刪除