2011年5月29日 星期日

蒜香梅菜豆腐


呢一晚正當我準備晚飯一半之際. 老公打番黎話因為有野做. 所以唔反黎食.

oh....咁我仲繼唔繼續煮好呢 ??

最後都係煮la. 咁我都要食ga ma. 佢做完野番黎又可以食. 我又可以帶飯.

一舉三得.

呢個餸其實得梅菜味. 蒜頭味又唔係幾覺

用來撈飯都不錯呀


材料: 布包豆腐2磚、梅菜芯1棵、炸香蒜片(或蒜茸)適量。

汁料: 老抽1湯匙、生抽2茶匙、糖1-2茶匙、水2茶匙、麻油1茶匙。

做法:

1. 梅菜花清洗乾淨,用水浸10-15分鐘,扭乾水份,切碎待用。

2. 布包豆腐吸乾水分,一磚分四件,用少許油落鑊,煎香兩面。

3. 下梅菜及蒜片,炒勻,加入汁料,快手炒勻即可上碟。

貼士: 若跟我一樣用鹹梅菜,需要預先用麻油及糖略醃;因不同梅菜味道有所不同,請自己試味加減糖的份量



1 則留言: