2011年5月1日 星期日

婚享~接新娘

當日接新娘. 我係房入面真係勁想睇呀.


係咁聽到出面D 笑聲. 但自己就得攝影師同我係房


部份遊戲係我諗的. 有D 就係表妹諗.


回味一下先


首先佢地係樓下已經係第一個games . 見面禮係有毛毛比堅尼著


so sexy


上到屋企佢地要練爆哂門口d 波波. 我係房入面聽到真係好似燒爆丈咁


之後就要做出指定動作. D pose 係我找的. 找咗好耐ga



第二個係問答遊戲. 老公好勁. 大部份都識答
不過可惜就算勁都係要罰


老公最憎食西班牙火腿. 我地今之仲加埋wasbi



第三個. 老公只係訓係地下. 口吔住蕉. 心口放綿花糖
要兄弟做掌上壓咁食.
好親密 =.=


聽聞因為心口有毛毛bar. 個兄弟要吹開d 毛毛先食到. 笑死人



最後一個games 係有點肉酸. 在膠片兩邊塗上沙律醬.


佢地找兩個人係度lam . 由於之後d 相兒童不宜. 唔放出黎la


最後讀埋個愛的宣言


俾埋封大利是姊妹 ( 不過居然有人唔記得咗拎. 漏咗係架車度law)



咁我就俾人接走咗la . 哈哈哈



 


1 則留言: