2011年11月13日 星期日

麻醬海蜇粉皮

開頭找咗兩間凍肉店. 都找不到即食海蜇. 朋友叫我到雜貨店問一問. 點知得自己回家再發的那一種

我未有呢個層次啦  !

最後買到la, 但居然又找不到粉皮. 來來回回去街市與超市之間. 行咗成四次.

不過我覺得呢隻粉皮唔夠以前我係大昌買.放係雪柜那種好食

今次買呢種係乾的. 要自己浸軟.

我覺得有點點硬啦. 而且是不可以隔夜再吃. .....因為即食都ok. .再雪已經好硬了....

不過呢個汁係好好味的



材料 :

粉皮    1包
即食海蜇      2包
蔥絲             適量

醬汁 :
芝麻醬         2湯匙
花生醬         2湯匙
鎮江醋         2湯匙
麻油            1湯匙
糖               1湯匙
生抽            2湯匙
蒜茸            1茶匙
薑茸            1茶匙

做法 :

1. 粉皮切絲, 放入沸水中略灼. 瀝水備用
2. 海蜇放入沸水中, 立即撈起, 浸冰水後. 瀝水待用
3. 粉皮鋪放碟內, 放上海蜇, 混合醬汁材料, 淋在海蜇上, 飾以蔥絲, 吃時拌勻. 即可

tips :海蜇不宜灼過久, 宜一灼即撈起. 如喜愛多些層次, 可加入雞絲及

沒有留言:

張貼留言