2011年11月2日 星期三

沙嗲果仁炒魚條

話說買魚肉時發生咗個笑話

d 魚肉已經由七蚊四兩去到八蚊. 但唔緊要. 因為我買好少

咁我就同老闆講要八蚊啦.

咁佢就話 : 咁少 , 夠食ga la. 我就話 : 我地兩個人食咋. 夠ga la

跟住佢 : 哦. 原來係你一啖我一啖咁. 真係恩愛ge啫 !!

真係聽到我滴哂汗.......



《不辣不吃》

材料 :
攪碎魚肉    160g
蒜頭                    1粒 (切片)
沙嗲醬                 2湯匙
西芹                    160g
紅椒                    1隻(切塊)
甘筍花                 8片
炸脆腰果             80g

醃料 :

鹽     1/2茶匙
醬油             1茶匙
生粉             1茶匙
麻油             少許
胡椒粉           少許

調味料 :

醬油             1茶匙
蠔油             1茶匙
糖                半茶匙
麻油             少許
胡椒粉          少許
生粉             1茶匙
水                 5湯匙

做法 :
1. 把魚肉加醃料, 攪打至起膠, 用油煎成魚餅, 待涼後 ,切條備用

2. 燒熱油鑊, 把蒜片和沙嗲醬炒香, 倒下所有蔬菜炒熟, 將魚條回鑊, 下調味料, 煮沸, 最後加入腰果, 炒勻上碟

沒有留言:

張貼留言