2011年11月6日 星期日

中大獎

話說我好鍾意玩抽獎遊戲. 仲成日都抽中. 今次終於中到份特大獎啦!! 哈哈



想要bb 已經一段時間. 由3月結婚之後一直都沒有避孕. 但亦都冇理

直至八月一次誤以為有咗. 很失望. 之後便開始真正的計劃

做了很多功夫

有計算排卵期la. 驗紅D . 吃葉酸. 煮好野俾老公食啦. 自己飲下花膠湯啦. 咩都有做下

頭兩個月見到M 都超唔開心. 有時直情發老公脾氣. HAHA




今個CYCLE. day 1 係10/10 , 23/10就見到有深粗. 前後都有努力.

而係呢個星期星期.(1/11開始)已經勁有想黎M 的FEEL. 個胸係呢個星期好漲. 有少少痛. 但又唔係話好痛ge

咁都有諗. 會唔會今次有呢 ? 但上兩個月唔ok .心裡面都係打定輸數. 免得自己空歡喜一場

5/11 (day 27) 朝早起身 . 心血來潮. 都係忍唔住想驗一下 (正常應該9/11先黎m ge)

平時我都會睇住佢. 今次因為都預咗冇. 反而仲去扔垃圾呀. 換衫呀咁. 再反去廁所睇. 好似有條淺線喎 !

即刻叫醒老公睇. 佢都即時醒一醒. 話好明顯有線.

跟住我就再去買支cb試下. 

不過就拖到下午先驗. 等咗3分鐘. 顯示到我有2-3weeks 啦!!

好開心!!! (不過又冇想像中咁興奮)

老公即刻反黎陪我睇醫生. 仲拎埋醫生紙.下星期就可以去排期lu

預產期 係 17-7-2012 是一個夏天的小寶寶呢 !


成日諗住唔成功之下發現咗你 ^^ . 終於輪到我做人媽咪啦 !! yeah !!

要乖乖成長啊 !




係醫生度check 完. 攞咗醫生紙. 俾咗$210 就係拎呢堆野回家



沒有留言:

張貼留言