2011年11月20日 星期日

咕嚕雞塊

原本個食譜係話把雞塊切成1cm 丁狀. 1cm !!!!!!

我要切到幾時呀 ! 都傻傻地. 最後我亂咁切成一塊塊就算.

不過d 雞扒. 硬係會有少少雪味咁.......係咪我醃得唔夠呢 ?




材料 :
雞脾肉     150g
青椒        半個 (切塊)
菠蘿        一片 (切粒)
蒜頭        一粒 (拍碎)
洋蔥        1/4個 (切塊)
生粉水     適量

醃料 :
薑汁, 酒  各2茶匙
生粉        適量

(我自己懶整薑汁. 所以只係求其下d 胡椒粉. 雞粉去醃咋)

汁料 :
上湯  半杯
砂糖  2湯匙
鹽          少許
生抽       1湯匙
白醋       1.5湯匙
茄膏       半湯匙

做法 :
1. 雞脾肉去皮, 洗淨吸乾水, 切成約1吋的丁方狀, 加醃料醃30分鐘, 放入熱油中炸3分鐘 (我都係煎熟ga 咋)

2. 燒熱油, 爆香蒜頭, 加入洋蔥及青椒炒香, 加入己拌勻汁料煮1分鐘, 加生粉水埋獻, 放入雞丁和菠蘿炒勻, 上碟

沒有留言:

張貼留言