2011年11月4日 星期五

蒜香豬扒

我覺得呢個豬扒好有媽媽味道呢. 和我媽整的味道都相似.

不過佢煮得淋d . 可以我剁得唔夠........

而每晚坐係梳化睇食譜諗下第二日煮咩好. 已經成為我的新節目啦 !

其實寫blog 也是我煮新餸的原動力呢 !! 哈哈 !

唔係邊有野食. kakaka



《俩口子住家菜》

材料 :
無骨豬扒   6-8塊 (開半)

醃料 :

老抽         半茶匙
生抽         1茶匙
蒜茸         2湯匙
乾蔥茸      1湯匙
鹽             半茶匙
糖             半茶匙
油             1茶匙
生粉          1茶匙
水             1/4量杯

做法 :
1. 豬扒兩面用刀背均勻地拍鬆, 下醃料醃15分鐘
2. 大火下油約1湯匙起鑊, 下豬扒煎至兩面金黃色, 注入熱水半杯, 加蓋焗至水分乾透 (約3-5分鐘) .上碟即可

沒有留言:

張貼留言