2011年11月18日 星期五

流啡

11月18日. BB 5wk 4d


係14號晚同17號朝. 尿尿時都見到有兩滴啡色or 粉紅色.

雖然之後都冇再見到. 但為咗安心. 都係今日 18/11 去睇咗醫生


因為急. 所以去咗元朗睇楊立和. 有blog 友介紹. 而且佢可以walkin 入去睇. 唔駛等
另一位醫生. 佢話最快要去到24號先有得睇呢........


姑娘很好人. 登 記時已告訴我得5wks 未必見到bb. 咁我就問. 唔通由佢流. 佢又話唔係.驚我睇唔到失望啫!

因為週數少. 所以照陰超. 醫生話有少少啡色啦 ! 但都唔駛太緊張ge

係超聲波上. 因為太細. 所以只係見到胎囊. 醫生話入面有一點就係bb 啦. 我同老公.係咁問. 呢點 ? 呢點 ? 醫生都話唔係.......

所以都唔知邊點. 哈哈 !

今日係5w 4 d . 但張相有個位寫住4w 1d (係咪阿b 個大細呢 ? ) 咁咪細咗law......

不過醫生又話唔關事......





因為只係得數滴啡. 所以又唔駛太緊張. 休息多點. 唔好太操勞便可

開咗一個星期荷爾蒙安胎藥同三日病假......

咁就多謝$950 啦 !!! 好拿利!!!! 肉赤死

唔該阿b 你乖乖地. 坐定定. 唔好再嚇我同要我破財啦 !

阿b第一張沙龍就係得個黑影. haha


沒有留言:

張貼留言