2007年7月23日 星期一

2007 書展

19/7和男朋友去咗書展.買咗好多本貓書呀!!真係大出血呢!!

咁啱呢一日有603和城珠的簽名會.攪到我超期待去今年ge書展呀!



中午12:30去到會展第一時間便去了泛華的攤位 掃了三本六合的貓書(佢地d書我齊哂ga)
繼而攞簽名籌.haha (第一次咁熱情做小粉絲)

當中包括三貓媽媽的《三貓blogblog齋》.城珠的《貓事日日新》和《 603的攝影生活》
而買書送貓貓poster,但居然仲有貓糧送喎!!超抵!
簽名時又送了她們親筆簽名的poster
真是
滿載而歸

之後繼續逛.去到正文社.見到《甜甜私房貓》(我成日都講咗甜貓私房菜)出咗第4期.平成5蚊呀!!當然又買la
還有同是湖南彼方的《貓貓克克》.
及一盒好靚的貓啤牌(成$40.其實都唔捨得買ga.但真係好好好靚呀!)

之後去到日光社.他們每年都會出一本貓書.(我又係年年都會買)
今年的是《yes貓貓,我會聽話我會乖》而且也買回遺失了的《南丫貓島 》(呢本我又成日話錯南丫島貓)
還買了一個貓腳板和魚骨 電話繩  (和榮榮一人一個)
呢檔又係送好多贈品呀!!~~有門掛和書簽 (好靚ga)

男友話我去書展攪到好似去貓展咁喎!!

之後我還買了幾本食譜
唔知大家有冇係yahoo blog度睇過panny 的蛋糕呢
今年佢都出咗本書.係明科文庫度買有七折.$55

跟住去了嘉出版.原本都冇話諗住要買d咩.
但又係平好多喎!!最攪笑係買有美極標誌的食譜.有禮物送.
係送一支美極.一樽雞粉仲有一支茄汁.
我買兩本所以送兩set. 但兩本書加埋都只係五十幾蚊咋
你地話係咪好抵呢!!
呀!!佢仲送咗一支裝涼茶.係咁熱ge 天氣.我地兩個已經即場解決咗佢la

今次書展差不多都只係我在買野.辛苦哂榮榮幫我做苦力
但買了咁多戰利品.真係好開心ga.


13 則留言:

  1. 肥的虎紋貓Mocha2007年7月23日 上午9:12

    多謝你呀!

    回覆刪除
  2. 早知叫你幫我買書啦... 呵呵~

    回覆刪除
  3. 嘩 ! 果然好多收穫喎 ! (好多貓貓書)

    回覆刪除
  4. 我只係去過一次書展....悶死左....所以我年年都唔會去..哈 不過你真係好似學你男朋友講, 去左貓展咁.....

    回覆刪除
  5. 你買個d野真係好抵喎,咁多野送..但係點解我見唔到d 簽名既??

    回覆刪除
  6. 我都有門掛呀~ 我買左件tee~

    回覆刪除
  7. 小豬碧碧,你今次收穫真的很豐富呀~~我都見到有好多cook得起的書呀,有本出前一丁真係送包麵tim,但我無買到~

    回覆刪除
  8.  我都買左好多貓書…HEHE~

    回覆刪除
  9. 好開心呀!我都有去呀,但時間唔夠啦!不過值得的是買左《貓事日日新》!!!

    回覆刪除
  10. 哇 !! 買左好多野喎, 我今天冇去到 (因為要返工), 好羡慕呀 ! 等我出年找simon 去先 (不過佢多數都唔陪我 )

    回覆刪除
  11. 原來咁多blog友咁勁架,出埋書添

    回覆刪除
  12. 很多謝你支持喔!!不好意思,到現在才有空更進書展活動的事。哈哈哈!

    回覆刪除