2007年7月15日 星期日

豆腐渣黃豆粉曲奇餅 (附食譜) ~舊作

之前整完豆漿.剩番d豆渣.記得之前睇lisa有個用豆渣整曲奇的食譜.所以就順手整埋

焗的時候.成間屋都係黃豆粉味.
同埋原本應該係要搓成圓形.我就唔知點解搓極都唔圓.仲有兩個角仔.真係奇怪.



而且因為焗完有d金黃色.個樣仲好似炸魚蛋.
我今日請人食.佢就咁望都以為係魚蛋tim Confused
你地又有冇俾佢呃到呀?
佢嘅外面有D硬.但入面D口感係淋淋地的(男朋友就話幾好味)

以後d豆渣除了可以用來"fu"面美白.又多一個用途.唔駛扔咗佢咁浪費啦!!


豆腐渣黃豆粉曲奇餅


食譜

材料:
豆腐渣         70g
牛油             30g
黃豆粉         30g
糖粉              50g
salt              少許

做法:

1.牛油以打蛋機打至軟滑及呈白色
2.再加入砂糖及salt續打均勻
3.最後加入豆腐渣和黃豆粉,拌至均勻粉糰
4.搓成小九子形狀
5.焗爐以170度預25分鐘,再把曲奇焗至金黃色


3 則留言:

  1. 真係食得唔好"WASTE" 呢個好唔好味架!?

    回覆刪除
  2. 超可愛呀~~好似魚蛋咁,我試過整黃豆曲奇但未整過豆渣曲奇呢!豆味一定很濃郁,我又想試食呀~

    回覆刪除
  3. 呢佪好啱我喎 整完豆漿仲可以循環再用噃

    回覆刪除