2007年7月9日 星期一

黑森林芝士蛋糕~舊作

呢個蛋糕我係用新鮮車厘子整ga.要自己去核.有少少麻煩
但原來車厘子真係會有少少藥水味的.我加糖煮完.聞落去有少少咁
所以唔怪得罐頭那些車厘子一定有藥水味(但榮榮食就話冇味,幾好咁)

不過唔知我係咪焗得唔夠實.
佢D同事食完後的回應就係口感比較削.但味道幾好
朱古力味可再加多d




呢毎蛋糕係用來送俾榮榮同事GA.不過己經係上年八月的事了

3 則留言:

  1. wa!! 一見張相...我以為係海膽! hahaha~~

    回覆刪除
  2. Christina 小魚仔2007年7月9日 晚上10:45

    碧碧 ~ 我下次教你整 【酒店式黑森林蛋糕】啦 ~~~ 超好味。

    回覆刪除