2007年7月22日 星期日

沙龍 B

平時我出D Blog 都係隔夜ga.因為冇時間.而且又懶喎!!
但今次人地好快出blog.我就可以抄人地la . (um...新鮮)

今日約咗 貓豬 幫麻甩B 影相呀!!其實之前都想約幾次.可惜好幾次都下雨

.打消了念頭
今日咁好天仲熱到嘔.仲 成功 約到添!!真好

阿b 昨天兩歲.這是很好的紀念照片呢!!
謝謝你啊!!
貓豬.把 麻甩b 影得咁靚仔
..好麻甩.正!!

一去到公園見到水池就係咁講野.仲扔咗我條 手巾入去.....


問我攞野飲.個樣就懶得意...

一唔俾就 扮 喊.  (唔乖)

下面呢張相覺唔覺扮緊李小龍?? (但係係濕水鴨版)

佢其實企係d 石 "駁"上面行緊.睇下佢個樣幾步步為營

去到公園.佢就玩得好開心.我地兩個大人就曬得好"金"



個頭濕到呢.....可以gel 起

飲水水又飲到塊面都凹哂.駛唔駛咁用力呀??


超愛這一張相.好可愛呀!!
因為太熱la.影得差不多1小時.我地就要入室內抖抖 食個tea 先


古靈精怪

再一次 唔該 貓豬.
等下次天氣冇咁熱.再來一次. (期待ing)







18 則留言:

  1. 一樣o既相可以唔同對白喎... 哈哈...

    回覆刪除
  2. 我第一次來你blog.. 哈..去公園玩真係超曬牙, 真係小朋友開心喇..!!

    回覆刪除
  3. Christina 小魚仔2007年7月22日 晚上7:15

    碧 碧 , 又真係影得幾靚喎 !!! 亞B 笑得幾燦爛吖 !!! 小魚仔

    回覆刪除
  4. 我都要帶阿b去影相同去街街,佢好開心呀

    回覆刪除
  5. 要養肥d阿b先,佢太瘦啦,肥肥白白先健康

    回覆刪除
  6. 勁q呀, 幫佢去參加d 精靈bb比賽, 一定掂呀!!!

    回覆刪除
  7. 可愛小黃貓飛飛找家,請大家幫忙把消息傳開去,讓多點人看到啊!謝謝!
    具體情況請看貓娟blog
    http://hk.myblog.yahoo.com/guccima2005

    回覆刪除
  8. 點解你個仔帶手鐲 ?

    回覆刪除
  9. 好可愛呀 哈哈  玩到好多汗呀 不過仲可以笑得咁開心 小朋友真係好天真無邪的

    回覆刪除
  10. 好開心咁喎....小朋友既笑容永遠笑得最純真. 下次你可以影下呢D沙龍相啦...

    回覆刪除
  11. 玩到成頭大汗啦!!

    回覆刪除
  12. 見到阿b玩得咁開心,再攰d都抵啦,haha

    回覆刪除
  13. BB有得去街街, 真係笑得好開心呢

    回覆刪除
  14. 佢真係濕得好勁喎!! 洗完頭無抹咁!! 好攪笑,哈哈! kawaii! 但係bb仔唔好晒得咁勁呀!

    回覆刪除
  15. 小朋友真係易開心...

    回覆刪除
  16. 真係影得呀b好靚呀!!!不過好似好熱咁!!!

    回覆刪除
  17. 影得好靚丫~~我地影個d好似姦佢咁

    回覆刪除