2007年7月27日 星期五

腸仔牛角酥 (附食譜)


繼上一篇的 葡撻 出爐後.我地還很努力地搓.因為還要整多兩款撻

但就牛角酥搶先出爐 (搶咩先呀!!你自己放入爐先ga )
我地整了正常size 的就夾腸仔. 仲有迷你版

但我鍾意食燶野.所以有一盤冇咁濃的.好明顯沒有得到我的青睞.但其實味道是分別不大的
我真係膚淺.....


但如果唔係即食.第二日都係要番焗下好d .口感差好遠


牛角包自己鍾意食,所以拎多兩件.正!!


食譜 係 小魚仔 度copy 過黎 (yeah !!唔駛打
)
但想更祥細的就請自己過去睇了,因為佢有摺酥皮的自畫圖

一口牛角酥食譜

材 料  : ( 份量 : 8 個大SIZE )

高筋粉 (篩好)        150 克   
低筋粉 (篩好)          50 克   
無鹽牛油 (室温)      20 克    
冰水                         90 克 
鹽                                4 克 
砂糖                            4 克 
雞蛋 (打散)               24 克 
即溶酵母                     5 克  
酥皮專用油片          100 克  (在烘焙專門店有售 ) ***

做   法   :   

(1)  首先將高筋粉、低筋粉 ~ 篩好 及 牛油、酥皮專用油 ~ 室温 ( 備用 )

(2)  將高筋粉 + 低筋粉 + 冰水 + 鹽 + 砂糖 + 即溶酵母 + 雞蛋 ~ 放入缸內用鈎狀 (1 號速) 攪拌成麵糰。

(3) 再加入室温牛油落去繼續打至滑成麵糰  ~ 即 可 。

(4) 然後放在枱上用用棍將麵糰輾按壓薄 6吋 x 6吋四方形,再用保鮮紙包好放入雪櫃冷藏一陣 。

(5)  將酥油用木棍輕壓至 5吋 x 5吋四方形 ,另外將手粉曬在工作枱上 。

(6)  然後將麵糰取出 ~ 將酥油斜角放上中間四角對摺上包著酥油 ( 法式包油法 )。

(7)   用摺三折法一次 ( 放入雪櫃冷藏一陣 ) 。

(8)  將酥皮麵糰取出 ~ 用木棍輕輾薄 (大約直長 13 吋 x 橫闊 6 吋 ) 。

(9)  用摺三折法一次 ( 放入雪櫃冷藏一陣 ) 。

(10)  將酥皮麵糰取出 ~ 用木棍輕輾薄 (大約直長 13 吋 x 橫闊 6 吋 ) 。

(11)  用摺三折法一次 ( 放入雪櫃冷藏一陣 ) 。

(12)  將酥皮麵糰取出 ~ 用木棍輕輾薄 ( 大約直長 10 吋 x 橫闊 5 吋  / 3 mm 厚度) 。

(13) 將薄酥皮麵皮切形三角形 及 捲起 ~ 成為牛角酥形狀 及 放在巳鋪好牛油紙上的焗盤內。

(14) 待發酵大約 30 分鐘後,用掃掃上蛋汁在牛角酥上 (掃兩層蛋汁) 及 放入巳預先預熱焗爐內。

(15) 放入焗爐內的 (中層) 以 200 度火 / 焗 15-20 分鐘 或 焗致表面金黃色 ~ 即可。


6 則留言:

  1. 腸仔牛角酥 成本.....多少 好像不化算

    回覆刪除
  2.  嘩....好掂呀...我最鐘意食嫁喇...睇見都流哂口水呀...

    回覆刪除
  3. 腸仔牛角酥好味呀~又鬆脆又香牛油味,一流,搞到我好想和你一起整野食tim

    回覆刪除
  4. 我地上次都學過啦,不過真係唔會記得點樣摺...所以都係整過一次就算..我都like crossiant 架!

    回覆刪除
  5. 嘩...我要唔燶嗰盤呀唔該 好詳細嘅做法~~Thanks

    回覆刪除
  6. 見你對整野食咁好心機,寅佩服,我雖然都想學好多野,但無動機!!!

    回覆刪除