2007年7月27日 星期五

葡撻

上星期六 (21/7) 小魚仔 約我去 Ivy 屋企一齊整野食.話係整酥皮. 我見自己又未試過整酥皮撻.所以特地轉了短週.走咗去玩

因為上午要湊麻甩b 番婆婆度.所以我一點先去到ivy 屋企
一去到就要開工la. 一人搓一份. 因為今天要整好多野啊!!

我地一開始先搓葡撻和牛角酥.但因為牛角酥要發酵.所以就葡撻先出爐la

我覺得搓酥皮反而唔難,只是跟住情序便會做好.但自己實在唔識點樣可以好平均咁將皮放入撻內.要慢慢按.(但其實又不能太慢啦!!)又要按得平均. 呢度要多多努力.仲有進步的空間

因為我唔飲奶ga.所以我都食唔到葡撻.但就搣了一些酥皮來試.也很好味啊!!
下次自己將佢變做蛋撻餡先!!

外賣了兩個 給我的 榮榮 (佢都話好味呀!!)


7 則留言:

  1. 你可以出書啦

    回覆刪除
  2. 好正咁喎....唔該我又要兩個呀

    回覆刪除
  3. 整酥皮真係好玩呀~~我又想玩埋一份呢!個葡撻好靚仔,一定好好味

    回覆刪除
  4. 幾靚呀!好似太陽花!

    回覆刪除
  5. 整得好好呀 仲要係酥皮 好勁呀

    回覆刪除
  6. ^^有點似你喜歡的太陽花!!你一定喜歡這作品啦!

    回覆刪除