2007年7月17日 星期二

鮮果忌廉蛋糕

這天是11/7.最後一天正式返學.
之後就係同學們放暑假. 我就要獨個盤點做苦力的日子


    

所以今天便開埋這個年度的最後一次生日會
                                  費事七八月生日的Librarian 成日都話唔公平.怕冇蛋糕食

今次落重本.整個八吋的鮮果蛋糕給你們

有士多啤梨,藍莓,奇異金果,青提子仲有 菠蘿← 呢個係罐裝的
(其實原本想姑寒d 咁用罐裝雜果ga.點知百佳居然冇得賣.有冇攪錯!!!唯有肉赤赤咁買多兩款生果la)

 

外面的脆脆條已經係朝早特地早d 起身先整上去.因為怕會淋
但點知都係淋咗.仲un 添!! 所以俾我形容為柴枝 (好彩同學仔都食哂d 柴喎!!呵呵)

鋪滿生果,好似好靚咁

好耐冇影生日會相

呢張相裡面的同學,全部都是幫得手又準時當值的 (康康你除外)
鍚哂你地

下年繼續乖乖地, 知嗎??
 

(全方位學習日無黎幫我執書或包書的管理員.死緊啦你地!!
9月一開學就送缺點俾你地做開學禮呀!!死野!!)
見字速速msn 或致電給我


16 則留言:

  1. 嘩~ 個蛋糕好靚呀!唔知我幾時先整到呢?

    回覆刪除
  2. 個蛋糕有好多雜果呢!好豐富呀~你真係好喇~整蛋糕慰勞d學生~佢地真有福呢!

    回覆刪除
  3. 我既d相既容量過大,無法上載~

    回覆刪除
  4. 碧碧.....哈哈.....每次睇到你整嘅蛋糕.......真係......流哂口水 ............haaaa........好羨慕你整野食咁叻啊 .....hehehee.....

    回覆刪除
  5. 嘩, 個蛋糕好多生果呀, 我都想食呢

    回覆刪除
  6. d 生果咁令係咪要揸d 野上去先至咁架? 我以前整雜果tart 都好似有d 野搽上去..

    回覆刪除
  7. wa~~~miss發火la!!

    回覆刪除
  8. 個邊係買定整架???

    回覆刪除
  9. 嘩...火箭蛋糕

    回覆刪除
  10. 蛋糕TOPPING好靚呀!! 好多靚生果!!! 你真係好有心機呀

    回覆刪除
  11. 好好味甘啵~~
    好悶吖~~大家都系度忙緊,就我最得閑

    回覆刪除
  12. (全方位學習日無黎幫我執書或包書的管理員.死緊啦你地!! 9月一開學就送缺點俾你地做開學禮呀 !!死野!!) 見字速速msn 或致電給我 好彩冇我份

    回覆刪除
  13. 個 cake 好靚

    回覆刪除
  14. Fatgarfield 肥加菲2007年7月24日 上午8:24

    This cake is so pretty! I love your decoration and so much fruits!!

    回覆刪除
  15. 一見到你整蛋糕咁靚,我就好餓啦!我都想學多d呀!!!

    回覆刪除
  16. 原來你係老師黎架....

    回覆刪除