2007年7月11日 星期三

藍莓脆皮蛋糕 (附食譜) ~ 舊作

脆皮蛋糕??(即係金寶面啦!!)



其實都唔知算唔算蛋糕,因為口感似曲奇餅.
但都好味啊
不過因為我懶,沒有把牛油粉團弄得很碎.所以金寶面比較大舊law

己經係上年年頭整.又係整俾榮榮同事



不過, 其實呢個藍莓脆皮蛋糕好容易整
我係跟《清新餐後甜品》呢本書整嘅,不過我就整咗6吋

藍莓脆皮蛋糕 (22cm 模)

材料:
牛油------100g
糖---------75g
蛋---------1 隻
檸檬皮----半個
麵粉------250g
發粉------1/2茶匙
藍莓果醬--半杯
糖霜飾面

作法:
1.預熱焗爐200C; 在模內先掃油
2.牛油與糖打軟,加入蛋汁和檸檬皮拌勻
3.麵粉和發粉篩過,拌入牛油混合物中,搓成麵團
4.將一半粉糰壓在盆中,塗上藍莓果醬,其餘粉糰弄碎灑面,焗約45-60分鐘
5.蛋糕放涼後,灑上糖霜裝飾

TIPS:
牛油必須冷凍至硬實,才可做出鬆脆質地
或可以其他味道果醬取代



5 則留言:

  1. 賣相一般. 可能"太蝦人做"

    回覆刪除
  2. 我成日覺得識整cake既人好勁ka! 因為我唔識ar! hahaha!

    回覆刪除
  3. 個樣係焗到甘ga?

    回覆刪除
  4. hello  我係想嚟偷下師o架 我想知呢個蛋糕凍食定熱食好啲呢 ,唔該哂

    回覆刪除
  5. 面頭脆脆地,蛋糕入面又有果醬,好味道~

    回覆刪除