2007年7月5日 星期四

益力多芒果芝士餅

6月28號是我的好朋友Jess 生日.27號同佢慶祝咗.
但今天先有時間寫番個blog (同埋屋企部腦 怪怪地. 攪到想寫都寫唔到)

雖然我知Jess 你唔係成日黎睇我個blog.但都講多次happy birthday

我同呢位朋友仔己經識咗廿年啦.由小學一年級開始就一齊到而家
雖然出黎做野後少咗傾電話.但我地圍內一年都食幾次飯ga!!


知佢喜歡吃芒果.特地整咗呢個

益力多芒果芝士餅
不過呢個餅很奇怪.

首先我講下我落咗咩材料先.主要 有 : 
忌廉芝士  100g
芒果茸   90g
益力多   1支
淡忌廉   250ml
乳酪    20ml (我落咗芒果味)    

我初初仲怕好大陣奶味,因為成250ml cream 喎!所以叫朋友試咗味先

點知佢地話冇奶味喎!!我試下啦.又真係冇喎.只係得乳酪同芒果味.(直情就係好似凝固版芒果乳酪咁)
仲要好滑.切的時候. 仲有d 震滕滕的感覺添呀!!!
而益力多味就只係聞到食唔到. 但乳酪就只係下了一湯匙.居然就充滿哂成個蛋糕的味道
你地話係咪好神奇呢??

不過可能益力多同cream 溝埋就好似乳酪咁味卦!!

今次用了半圓型模.甩模甩得唔係好靚.見到有條分界. 裝飾依舊放幾粒水果.但好似好單調咁

第二朝起身望來望去唔滿意.再灑d 星星糖下去 先至出門口返工.
可惜星星抵受不住天氣炎熱和路途遙遠的考驗. 星星糖溶掉了. 變到好似流星一樣
唯有對朋友話當係流星,許多幾個願 (真係當人傻ga 咩!!!)

未變流星前都幾靚ga.  變咗就.....冇謂影相la


:
整蛋糕的時候,有一part係叫用50g的糖+ 13ml 水混合,再放入微潻爐用120c加熱至透明糖漿狀. 
點知第一次"叮" 唔夠,再"叮" 多一陣就燶咗la. 變咗淺啡色. 
因為趕時間,咪唔理佢住再整多碗先囉!!點知個蛋糕攪點好哂.諗住洗碗的時候,先發現那半碗"焦糖" 居然變咗勁硬.用力篤都篤唔入. 最後要加d 熱水.慢慢整溶佢再慢慢洗.
我原本有諗過扔咗隻碗佢ga. 但又唔係好捨得. 
最後辛苦哂榮榮幫我洗咗佢. (洗咗勁耐呀!!)


10 則留言:

  1. 碧碧, 好正呀! 多謝你!

    回覆刪除
  2. 識咗廿幾年....he~he~

    回覆刪除
  3. 無嘜嘢...廿幾...我諗可能同您差不多...he~he~ 呢度有靚靚 wallpaper

    回覆刪除
  4. 都幾靚丫.... 不過我反而想見下 有流星 既 蛋糕 爽呀!!!

    回覆刪除
  5. 向流星許願,都幾有意思吖!

    回覆刪除
  6. 多謝你個蛋糕呀, 今次呢個幾好味好過上年果個黑之麻。 雖然我係小上網但唔代表我唔睇你個 BOLG架。he...he... 唔好講我壞話呀 , 我見到架。 MANY THANKS FOR THE CAKE!!!  

    回覆刪除
  7. 你好有朋友心啊~ Jess一定好開心!

    回覆刪除
  8. 好正呀.一定好好味!!

    回覆刪除
  9. 最緊要有心嘛......真係難得, 識左廿年, 真係要好好keep住

    回覆刪除
  10. 圓形 ...........好特別

    回覆刪除