2007年7月29日 星期日

粟米汁雞柳直通粉 (附食譜)

因為開始放暑假的關係!!早咗收工(有時又放一兩日假).所以近來 夜晚都可以煮下晚餐咁la

我好鍾食意粉呀通粉呀呢d咁! 而屋企有雞柳同忌廉粟米. 所以就黎個粟米長通粉la

行過大昌.見到d 薯餅一大包才$15. 又想起大少奶 的blog 寫過話用焗爐焗薯條唔駛炸都得, 咁薯餅應該都一樣ge 啫! 所以就買咗一包試下 

我先放一塊不沾布.再放薯餅上去.用200c 焗. 但可能是急凍la. 焗咗成半個鐘先變金黃色.
下次應該先放微波爐解一解凍先 再拎去焗

而出來的效果好好呀!! 我一滴油都冇用過. 但個口感係一樣咁脆.而且冇油 又冇咁肥.呵呵
大家有焗爐的都可以試下

而個通粉可能分量下多咗. 攪到個汁好似唔夠.有d 乾乾地. (自己調較下la)



《意粉cook 得起2》 原食譜係豬柳的

材料: (1-2人分量)
直通粉 300g
雞柳 100g

汁料:
罐頭粟米湯 3湯匙
清雞湯 2湯匙
鹽及黑椒碎 少許

醃料:
雞粉 1/2茶匙
鮮醬油 適量
鹽及黑椒碎 少許

做法:
1.直通粉洽熟,撈起過冷河,瀝乾水份,備用
2.雞柳切細以醃料稍醃
3.下1湯匙油燒熱平底鑊,煎雞柳至8成熟,再下直通粉兜炒1-2分鐘,下少許鹽調味.
4.下汁料混和拌勻,上碟即成


6 則留言:

  1. 等我又試下用OVEN焗先...

    回覆刪除
  2. 薯餅唔炸都咁脆,夠哂健康,好想試呀~栗米長通粉都好得呀

    回覆刪除
  3. 好有心機呀! 我睇左你俾我d留言,都係好有心機,連d字都睇埋!勁!!!

    回覆刪除
  4. 係咪用雞蓉粟米湯??

    回覆刪除
  5.  用料十足喎...Yummy...

    回覆刪除
  6. 果然好味道的。

    回覆刪除