2007年7月2日 星期一

學企

在廚房洗洗下碗, 望去芝士.點解啤梨企咗係度ge??
過去摸佢個頭仔.都唔縮番入去喎!!

碧碧: 做咩事呀??啤梨.
啤梨: 我係度訓練緊自己企耐d.

碧碧 : 企耐d ?? 貓地平時用四隻腳腳都可以企耐d ga la.做咩要用兩隻腳企啫?? (有本錢都唔識用)
啤梨: 因為你成日都帶埋d 又唔係高我好多.而又用兩隻腳企的 "東東"番黎.........(頭dup dup中)



碧碧聽得一舊雲.咩 "東東"呀 ? 唔通係話d小朋友
(因為屋企有麻甩b表弟.媽咪湊的兩兄弟.仲有瑩瑩表妹)

碧碧: 你話的"東東" 係咪指d小朋友呀?? 但你次次都惡佢地,佢地全部都好驚你ga 啦喎!!
          咁關你兩隻腳企咩事啫??
啤梨: 因為兩隻腳企會高d.更具 威嚇力



啤梨: 但我企得好攰啦....搵對手"掠住"下先



 啤梨: 哎吔!!企到連條頸都 "梗梗" 地 添呀!!

唔通我真係唔夠班" 東東" 鬥!!.  原來兩隻腳企係咁攰....好眼訓呀而家....



碧碧: 其實佢地個個都驚咗你ga la. 你四隻腳係地下仲似獅子添!你幾時有   
   見過d獅子會企起度??咪就係馬戲團那些囉!! 所以,唔好咁傻豬.

啤梨:真係?? 咁我伏底抖抖先.咁你可唔可以唔好再帶佢地返黎屋企呀!!我唔鍾意呀!

碧碧:(唔識答)




9 則留言: