2007年7月9日 星期一

嘩嘩嘩!!!

6月30日約咗 小魚仔蔡師奶珍妮仔係葵芳 一間叫Relaxing Tea House  黎個聚一聚

而今早因為想幫婆婆湊埋麻甩b 回家.所以便湊埋個b去tea

變成4 美 1B tea 一 tea (小魚仔: 唔該係4美 .唔係4 嬋)



不過途中我也超低能的,明明人地己經send 埋e-mail 提我約會時間地點ma
但我居然係完全忘記間餐廳名,個腦仲成日諗住去潮館
(n年沒去新都會,又唔知點解會知那兒有間潮館)
於是便抱著阿b先去百佳買野.再抱去潮館.打電話給小魚仔.她說我走錯了,是聚豪閣那邊才對.
於是又抱著阿b去聚豪閣.我又打電話俾小魚仔.但原來係聚豪閣隔離的餐廳才對
抱著廿幾磅走來走去.手都震埋.真係超低能囉!!

不過我覺得這間餐廳的食物唔係太啱食.亦都唔多野食.加上我要湊住阿b. 所以食得好少咋
難為七十幾蚊.我居然一小時後便肚餓.(
都怪阿b食咗我那份)
之後拿著你們的禮物.勁想食囉!!!但又未影相喎....

但女士傾計還是可以傾飽的.不斷的傾傾傾.真開心!!雖然成日俾阿b的尖叫打斷

而且還收到禮物.真是開心死了.多謝哂你們啊!!

珍妮仔的紅莓鬆餅


小魚仔的曲奇+合桃酥  (好味到連tamama 頂帽都飛起)

仲有一個水樽呢!!佢話我成日鬧人喎,要來俾我裝口水喎!!
不過我就話我地應該係秋冬來個郊遊.唔駛每次都是吃吃吃.健康點ma!! (Tamama好有型)


我原本都有準備禮物ga.可惜失敗了.呢個台式蜂蜜蛋糕(可按此看之前成功個樣)真係令我好傷心.我頭三次整是好成功的
但後來每次都失敗.已經是第四次了.不過放心.我會努力研究.再請你們吃的.

幾天後.小魚仔再給我帶來禮物.是美味的雲石芝士蛋糕


和 蔡師奶整的靚靚茶餅

蔡師奶的精美小蛋糕


內裡乾坤





一星期裡收了這麼多蛋糕..真係好似提早係夏天過聖誕咁.你地話點會唔嘩嘩嘩咁叫呢!!


 


2 則留言:

  1. 咁多野食既!!!! 阿b唔係識行架咩???!!

    回覆刪除
  2. Christina 小魚仔2007年7月9日 晚上10:40

    ChErRy : 你仲遲過我喎 .... 衰婆 ..... 我計吓你遲左101日先post上blog到。

    回覆刪除