2007年7月9日 星期一

焗朱古力綿花糖芝士餅 ~ 舊作 (附食譜)

呢個係上年(2006)整俾同事Emily的生日蛋糕
個蛋糕好好味ga !!



因為我買唔到細細粒的綿花糖.所以就買咗有夾心的綿花糖黎整.有朱古力味同士多啤梨味
初初諗以為好甜,但原來食落去都唔太甜咋,D綿花糖溶咗,唔係好覺.但朱古力味就好重,又食到芝士味

而且口感是比較實的.正!!!



但焗的時候,我明明將d綿花糖推哂入去.但焗焗下又浮番哂上面喎!
攪到個蛋糕有d凹凹凸凸.好彩用咕咕粉修飾一下.扮冇咁覺


《甜心美點》    6吋分量

材料:

克力架餅乾     70 g
無鹽牛油 (熱溶)            40 g

餡料:

忌廉芝士                         250 g
幼砂糖                             15 g
粟粉                                 15 g
鮮奶                                 120 ml
雞蛋                                 1個
黑朱古力 (坐溶)             100 g
無鹽牛油 (熱溶)             20g
綿花糖                             30g     

做法:

1. 焗爐預熱至170C約15分鐘
2. 餅底: 餅乾壓碎與牛油溶液拌勻, 加入餅模內壓平
3. 忌廉芝士及幼砂糖打滑。粟粉、鮮奶拌勻後分次加入
4. 分次加入雞蛋,下黑朱古力、牛油溶液拌勻, 再加入綿花糖混合
5. 倒進焗盤中, 焗約45分鐘, 關掉及打開焗爐, 待涼及冷藏, 撒上綿花糖、唂咕粉作裝飾, 即可食用                  
       


9 則留言:

  1. 嘩! 棉花糖都識做 ? 勁 (不過, 咁解不買現成)

    回覆刪除
  2. 個公仔好得意!!

    回覆刪除
  3. 自己浮番上黎咁得意 哈哈

    回覆刪除
  4. 好吸引呀~ 我有一個冒昧嘅請求...  可唔可以share個食譜呀??

    回覆刪除
  5. hello, 你好嗎, 我係blog友鬼爆仔介紹我黎你個blog架, 多多指教啦~

    回覆刪除
  6. 掂喎, 我想食哂上面d 棉花糖多d!!!!

    回覆刪除