2007年7月25日 星期三

栗子蛋糕

20/7舉行的麥噹噹生日會.除咗薯條汽水,當然仲有蛋糕食la

原本我都有諗過買就算.但我又好想親手整俾麻甩b 食喎!!

但係試諗下.我一個人湊住個b 由天水圍番將軍澳.抱得個b 黎.個蛋糕都唔況完整得去邊啦!!

所以......最後我決定番學校先整
因為現在放暑假ma,可以free d. 而且因為學校個家教會成日都係度教人整野食ga.所以大部份工具學校都有
(佢地教人整野食的同時,亦好多時攪到我冇位食lunch.其實大家都好唔鍾意.不過我冇出blog 咒佢之ma!!)
今次用佢少少工具.咪當員工褔利law

自己就帶 少少野返去就可以整蛋糕.呵呵

但今次個甜忌廉唔係平時用開那隻.好似抆黎抆去都好粗糙咁!!
攪到自己勁忟憎.差點想扔咗個蛋糕佢添!!

但同事都話ok .又係自己唔滿意那些感覺.
最後問emily 借了oreo 餅.痴住佢睇唔到 (冇眼屎乾淨盲)
而d 栗子茸因為我唔識唧一條條.所以求其唧花唧滿就算.還好有買士多啤梨點綴下
唔太醜樣

而味道都ok ge.不過減番少少甜味會更好


11 則留言:

  1. 痴o左oreo又幾靚喎...

    回覆刪除
  2. 整得好靚呀

    回覆刪除
  3. 其實個蛋糕好好味ga! 個樣都唔係差啦! 不過我都明白你對整蛋糕一定係完美主義者啦!

    回覆刪除
  4. 咁搞笑, 抆蛋糕變咗忟自己  輕鬆d la~

    回覆刪除
  5. 有心就得架啦, 外表其次!

    回覆刪除
  6. 咁樣都幾靚呀, 唔覺有d 咩問題...同出面買個d 差唔多!!good good!

    回覆刪除
  7. 你好醒呀~諗到用oreo,一黎可以裝飾,二黎可以遮住瑕疵,原來你住天水圍ga?我都係丫~

    回覆刪除
  8. 用oreo整蛋糕好有創意呀!個樣好靚吖!無問題啊~

    回覆刪除
  9. 個蛋糕好靚吖..忌廉粗糙..會唔會係發打過龍呢

    回覆刪除
  10. ok啦~ 你未見過找整果d先叫樣衰~

    回覆刪除