2007年7月24日 星期二

期待已久~麥噹噹生日會

會員通訊~~V.4

生日會直擊報導

20/7 我們一眾會員期待已久的麥噹噹生日會.終於順利舉行 .這也是麻甩house的首次活動啊!!
等我呢個B 牌經理人為大家直擊報導下先


因為麻甩B同會員車厘小姐生日只係隔一天.所以我地為他們一齊慶祝
壽星B 和壽星女 (生日快樂!!)

雖然生日會時間係由6:30-8:00,但我們遲到了.
雖然佢話我們可以繼續坐.但就會開放番俾其他人. 只不過佢地又封咗出面另一個位.咁變相我地8:00後.反而場地仲大咗.我地係度影相傾計.玩到九點先走啊!!
再黎睇下

會員們同麻甩B 的合照

其實阿B  那朝早發燒GA.有成38度.不過睇咗醫生食咗藥.退燒後.發醒午覺後佢都精神番D!
朝早跟咗我返學校.雖然有D 扭計.但都算乖乖的了
到夜晚開生日會.佢仲好開心笑添!!
今日我俾佢自已攞薯條和汽水 任飲任食 .(平時唔可以ga,一定要我俾佢先得) 但生日就算啦!

佢食得好開心啊!!

其實我地一班大人都未試過係麥噹噹開生日會ga
所以今次就好似大家都實現咗呢個願望咁
我地冇玩d 咩遊戲,只係玩咗bingo.但都好開心啊!!
而且還有很多小禮物呢!! 人人有份

會員們的合照

還有.

謝謝你們買了生日禮物俾阿B.因為佢太細個.我冇諗過你地會送禮物俾佢GA
下次唔好浪費呢D 錢了.小朋友有你地陪佢玩.就己經好開心GA LA

最後來一張
大合照

這天真好玩.成為我一個很好的回憶.到阿B大個.我一定要俾佢睇番呢篇Blog
睇下有幾多人鍚佢


13 則留言:

  1. 經理人~ 一年先得一次生日ja ma,有咩所謂喎,何況阿b呢個model又要成日同我地影相既, 冇理由次次都著埋同一套衫架ma

    回覆刪除
  2. 睇落真係好開心呢~

    回覆刪除
  3. 發燒都咁精靈 勁

    回覆刪除
  4. ^^ 一定開心啦.我地第一次會員聚會wor,仲有呀b發燒都咁乖就抵錫啦!

    回覆刪除
  5. 阿b生日咁大件事,點可以人到禮唔到架,除左新衫仔、褲仔,遲d仲要買鞋仔、玩具仔、書仔......比阿b架,等佢有個開心既童年嘛,感受到咁多人錫佢 下次同我地出街,就要著新衫新褲仔架啦 不過,咁多套,著邊套先好呢………(b牌經理人,辛苦你了,頭痛下啦)

    回覆刪除
  6. 發燒...一d都睇唔出0既..小朋友有得玩真係咩都唔記得晒呀

    回覆刪除
  7. wow~~好羨慕麻甩b ar!!

    回覆刪除
  8. 好開心wo.. 我都有想o向麥當當開生日趴地既夢...

    回覆刪除
  9. 好開心啊~
    咁多人慶祝~

    回覆刪除
  10. 我細個都試過係麥噹噹開生日會呀~~好懷念

    回覆刪除
  11. 係咪bb生日呀....咁要講聲生日快樂啦..

    回覆刪除
  12. 補祝bb生日快樂,健康成長 補祝車厘小姐生日快樂,青春常駐

    回覆刪除
  13. 阿b 話: 好似你地d 姐姐仲開心喎!! 有得抱抱我,又有得食小朋友最like既mc don don.. 呵呵!

    回覆刪除