2007年7月21日 星期六

Jess Birthday ~ Pizza Express

哎呀!!差不多己經過咗就黎一個月了(27/6去食ga) .而家先寫番BLOG 添!!
因為之前我部相機.只係影咗D  食物相.合照就係哂JESS 部相機度喎!!等到佢SEND 相俾我.己經差不多兩星期後了.之後就忘記咗LA. 哈哈

但都想介紹下呢間餐廳.所以隔咁耐都照POST  先
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15251


其實它唔算好多食物選擇.
但我們點了蒜蓉包, 野菌意大利餃, 牛肉雜肉pizza,煙三文魚長通粉,同埋海鮮pizza, 仲有壽星女既chocolate cake ice cream(之後每人畢一啖,試下味先)



我覺得個雜肉pizza 咸咗d .蒜茸包並不是一片片.而是一個圓形.蒜味不夠.個雪糕亦較甜
另外一個pizza,我就覺得好好味.意粉也非常好啊!!
(不過我也有朋友去過.給的評語很差.可能是個個人口味不同吧!)
而且也沒有水供應.但檸檬茶/水 .一杯$24 .可無限添飲(但檸檬冇添ga) 是唯一的不滿
而且價錢偏貴.五個女仔食咗七百幾蚊先夠飽. 如果去pizza hut.七百幾蚊可以飽死咗了

仲有呢個切餅費超級貴(我自己整咗蛋糕).要收$150. 所以我地唔選擇係餐廳切la.但佢都好樂意幫我地放係雪柜.
最後去咗新港個city super food court度切蛋糕. (好特別呀!!)

但那一晚都好開心.可惜另一位朋友ka yee因為整親而黎唔到呢!


3 則留言:

  1. $150 切餅.....真得不值. 下次先查清楚

    回覆刪除
  2. 碧碧, 小白屋是大坑即是香港區呀!

    回覆刪除